آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 27 شهریور ماه 1392 = 18-09 2013

مذاکرات محرمانه کنگره برای تشدید تحریمها علیه رژیم

پیش بینی می‌شود کمیته بانکداری سنای آمریکا این ماه بررسی بسته تحریم‌هایی را آغاز کند که اواخر ماه ژوئیه در مجلس نمایندگان این کشور تصویب شد.

به گزارش عیارآنلاین به نقل از خبرگزاری رویترز، دستیاران کنگره آمریکا گفتند سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات مذاکرات محرمانه را درباره این تحریم‌ها که هدف از آن کاهش بیشتر فروش نفت ایران است آغاز کرده‌اند.

طرفداران تحریم‌های شدیدتر علیه جمهوری اسلامی در سنای آمریکا می‌گویند لایحه مجلس نمایندگان برای اجرای کاهش جدید فروش نفت ایران مدتی طولانی یعنی ۹۰ روز است در انتظار بررسی است.

رویترز طی گزارشی اعلام کرد که این لایحه باعث خواهد شد صادرات نفت ایران برای مشتری‌های خود در جهان روزانه یک میلیون بشکه دیگر کاهش یابد.



فسقلی September 19, 2013 08:28 AM

بیش از یکساله که امریکا و غرب معتقد است که تولید نفت ایران روزانه به ۷۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است اما در این خبر اشاره شده که با تحریم میخواهند تولید نفت به یک میلیون بشکه کاهش دهند این خبرها متناقض میباشد بلاخره نفهمیدیم که ایران در حال حاضر چندمیلیون بشکه نفت تولید و صادر میکند اخبار دلخوشکنک به مردم ندهید به فکر مردم ایران باشید تا از شر این حکومت لعنتی نجات یابند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: