آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 27 شهریور ماه 1392 = 18-09 2013

ديگر پولی برای پرداخت يارانه ها وجود ندارد

خبرگزاري آريا-عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس با مخالفت بر ادامه روند فعلي پرداخت يارنه نقدي در کشور گفت: تمام کارهاي کشور را تعطيل کرده و داريم پول پرداخت مي کنيم.

غلامعلي جعفرزاده در گفتگو با آريا اظهار داشت: در حالي که سال گذشته تنها 3 هزار و 500 ميليارد تومان اعتبار به پروژه هاي عمراني کشور پرداخت شده است ، ماهيانه نزديک به 5 هزار ميليارد تومان به صورت نقدي و غير نقدي در کشور يارانه پرداخت مي شود.

وي ادامه روند فعلي پرداخت يارنه ها را غير منطقي دانست و گفت: ما بايد واقعيت ها را به مردم بگوييم ، مردم بايد بدانند که پولي براي پرداخت يارانه ها وجود ندارد و براي انجام آن تمام کارهاي کشور تعطيل شده است.

جعفرزاده تاکيد کرد: دولت بايد شجاعانه به اين موضوع ورود کند و واقعيت ها را به مردم بگوبد، زماني که مردم بدانند کشوردر چه فلاکتي بسر مي برد قطعا همکاري خواهند کرد.

نماينده مردم گيلان در مجلس با اشاره به اين که تنها بايد به 3 دهک آخر يارانه نقدي پرداخت شود گفت: مابقي دهک ها مي توانند در قالب تامين اجتماعي خدمات دريافت کنند.

وي افزود:در حال حاضر دهک ها يي هستند که به دريافت يارانه نقدي هيچ گونه احتياجي ندارند ، اما اين پول را دريافت مي کنند.

جعفرزاده همچنين در رابطه با افزايش قيمت حامل هاي انرژي اظهار داشت: ما ديگر نمي توانيم براي حامل هاي انرژي يارانه پرداخت کنيم بنابر اين با شيبي ملايم بايد به سمت واقعي شدن قيمت هاي سوخت و حامل ها ي انرژي حرکت کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا در دولت گذشته اين وضعيت پيش بيني و نسبت به آن اقدامي صورت نگرفت گفت: متاسفانه آقاي احمدي نژاد به کار کارشناسي ، مشورتي و خرد جمعي اعتقادي نداشت.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: