آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 27 شهریور ماه 1392 = 18-09 2013

" لبخند زدن ديپلماتيک آقا" و بازی خطرناک اوباما

وبلاگ دانشجو: تزلزل در رهبری آمريکا و عدم اقدام به موقع و پايين نکشيدن بشار اسد از اريکه قدرت و همچنین بازگشت قدرتمندانه روسیه به صحنه خاورمیانه، باعث ايجاد مشکل در پيشبرد اهداف واشنگتن در منطقه خواهد شد.

باراک اوباما نه تنها به وظيفه خود در قبال مردم مظلوم سوريه (پس از حمله شيميايی الغوطه) و همين ‌طور مردم زير ستم آخوندها در ايران (پس از انتخابات سال 88) عمل نکرده است، بلکه با عدم قاطعیت خود، موجب تقويت ديکتاتورهای منطقه و تضعيف شديد جايگاه آمريکا در عرصه بين الملل شده است.

در واقع اوباما شأن و جايگاه آمریکا در جهان را به اندازه يک کشور اروپايی تنزل داده است. کشوری که برای هر اقدام کوچک هم بايد دست به عصا باشد و در انتظار عملکرد و صداهای تأييد ديگر کشورها باقی بماند.

متأسفانه در ارتباط با بحران اتمی جمهوری اسلامی نیز عواقب ارسال سيگنال های عاشقانه و تداوم بازی خطرناک دولت اوباما با رژیم، در صورتی که اسرائيل آخوندهای اتمی را نپذيرد (که تحت هيچ شرايطي نمی ‌پذيرد)، مستقيما متوجه مردم ايران خواهد بود.

"لبخند زدن ديپلماتيک آقا" و "نرمش اتمی" جمهوری اسلامی اگر یک ترفند برای فرار از فشارهای بین المللی باشد، که اینگونه به نظر می رسد، در آن صورت رژیم باید برنامه تسلیحات هسته ای خود را بطور کامل به زير زمين منتقل کند که این بازی خطرناک می تواند نهایتا به حمله نظامی اسرائيل به تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی منجر شود.

اسرائيل هرگز اجازه نخواهد داد که ملاها با چماق اتمی بالای سرش کشيک بدهند، آنگونه که امروز رژیم کره شمالی با کره جنوبی و ژاپن انجام می دهد؛ و اين قضيه قبل از اتمام دوران رياست جمهوری اوباما به بحرانی بين المللی تبديل خواهد شد که با عدم تدبير دولت آمریکا و ناتوانی اش در تصميم گيری به موقع، متأسفانه سرنوشت سياهی را برای مردم کشور ما رقم خواهد زد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: