آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 شهریور ماه 1392 = 11-09 2013

رفسنجانی: عمق مشكلات قابل ذكر نیست

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:همه ابعاد،حجم و عمق مشكلات به جای مانده و پیش روی دولت، برای مردم قابل ذكر نیست، ولی باید با اتكاء به فضل خداوند و همت و تلاش بی‌وقفه مدیران خدمتگزار و همراهی مردم، به تدریج بر مشكلات فائق آمد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از علمای شهرستان مُهر از استان فارس، با تجلیل از شخصیت آیت‌الله مُهری و نقش ارزشمند وی در كشور كویت و خاندان ایشان در منطقه مُهر و لارستان گفت: روحانیت این منطقه، همواره نقشی برجسته و ماندگار در انقلاب و نظام اسلامی داشته‌اند و بزرگان زیادی از این خطّه، منشاء خدمت و اثر، برای كشور بوده‌اند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با توجه به مشكلات عدیده‌ای كه بر سر راه دولت جدید قرار دارد، گفت: همه ابعاد،حجم و عمق مشكلات به جای مانده و پیش روی دولت، برای مردم قابل ذكر نیست، ولی باید با اتكاء به فضل خداوند و همت و تلاش بی‌وقفه مدیران خدمتگزار و همراهی مردم، به تدریج بر مشكلات فائق آمد.

ایشان در بخش سیاست خارجی، اوضاع و شرایط منطقه به‌ویژه در سوریه را بحرانی توصیف كرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در وهله اول باید از انقلاب، نظام و دستاوردهای خود صیانت كند و در وهله بعد با درایت و تدبیر از بحران‌های تحمیلی و منطقه‌ای به سلامت عبور كند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مُهری و تنی چند از حاضران در سخنانی جداگانه با تقدیر و قدردانی از سیاست‌های دولت سازندگی به‌ویژه اجرای سد لار كه مشكل بی‌آبی منطقه را حل كرد و پروژه‌های پارس جنوبی كه در آن دوره شكل گرفت، از نقش و جایگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به‌ویژه خلق حماسه سیاسی 24 خرداد 92 تجلیل كردند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: