آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 8 شهریور ماه 1392 = 30-08 2013

تهیه طرح پیگیری خسارت ‌های فتنه ۸۸

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصمیم نمایندگان برای تهیه طرحی در مجلس خبر داد تا بر اساس آن خسارت‌های فتنه ۸۸ قابل پیگیری باشد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح پیگیری حقوقی کودتای ۲۸ مرداد در مجلس در روزهای گذشته، اظهار داشت: این طرح هم اکنون در دستور کار مجلس قرار دارد که ما پیشنهادی دادیم تا موضوع فتنه ۸۸ و همچنین کودتای نوژه هم در این طرح گنجانده شود که البته این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: نمایندگان مجلس تصمیم دارند در آینده‌‌ای نزدیک مشابه این طرح را برای کودتای نوژه و فتنه ۸۸ به مجلس ارائه کنند.

کریمی قدوسی گفت: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب دنیا خودش اعتراف خواهد کرد که چه توطئه خطرناکی پشت سر فتنه ۸۸ طراحی کرده بودند، بنابراین بر همین اساس احتمالا طرحی برای برآورد خسارت‌های فتنه ۸۸ هم تهیه کنیم، چرا که این یک مطالبه عمومی است.



ناشناس August 30, 2013 09:27 AM

کدام عموم ملت مطالبه دارن. !؟؟؟؟!!!!!!!!!حتما اربابان ساندیس خوران.یکی این بدیختو ببره دکتر اعصاب و روان.

گزارش یا اعتراض به این نظر


نماینده August 30, 2013 12:08 PM

تهیه طرح پیکگیری خسارت بهتر است در مورد خسارت وارده از سوی رهبر و کودتاچیان که باعث بدنامی ایران و کشتار و شکنجه و زندانی شدن مردم توسط حکومت و دولت احمدی نژاد شده است برسسی شود . همچنین در مورد خسارت وارد شده از سوی دولت کودتائی در مورد بر یاد رفتن ثروت ۸۰۰میلیارد دلاری توسط سپاه رهب و دو.لت احمدی نژاد در دستور کار ملت و نمایندگان مستقل غیروابسته و مزدور صورت گیرد یا اینکه در مجامع بین الملیل مطرح و پیگیری شود. این نمایندگان وابسته که اکنون زوال عمرخودشان میبینند دارند چوب لای چرخ دولت روحانی میگذارند تا مردم را به همه چیز بدبین نمایند.

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: