آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 شهریور ماه 1392 = 26-08 2013

تلاش بیهوده بی بی سی برای مقصر جلوه دادن آمریکا

بی بی سی فارسی: وبسایت نشریه فارین پالیسی (سیاست خارجی) چاپ واشنگتن، در گزارشی می‌گوید که ایالات متحده در جریان جنگ ایران و عراق با اطلاع از این که عراق از سلاح‌های شیمیایی استفاده خواهد کرد، کمک‌های اطلاعاتی در اختیار عراق گذاشته بود.

فارین پالیسی می‌گوید این گزارش خود را با استفاده اسناد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا، که به تازگی از طبقه‌بندی محرمانه خارج شده‌اند، تنظیم کرده است.

فارین پالیسی می‌گوید آمریکا از روی تصاویر ماهواره‌ای متوجه شد که ایران در آستانه به دست آوردن پیروزی‌هایی استراتژیک است و به دنبال آن موقعیت نیروهای ایرانی را به عراق اطلاع داد.

فارین پالیسی می‌گوید ایالات‌متحده کاملا از این موضوع که صدام حسین احتمالا از تسلیحات شیمیایی علیه ایرانی‌ها استفاده خواهد کرد آگاه بوده است.

آمریکا در جریان جنگ ایران و عراق کمک‌های نظامی و اطلاعاتی در اختیار صدام حسین گذاشته بود، اما مقام‌های آمریکایی می‌گویند نمی‌دانستند که ارتش عراق ممکن است از سلاح‌های شیمیایی استفاده کند.



ایرانی August 26, 2013 06:04 PM

واقعا شیطان بزرگ همین است هرچه در دنیا مفسده است دردست کسیف این سیاسمداران شیطان است سوریه را ببیند اول سناریو مینویسد بعد هنر پیشه انتخاب میکند وحالا در حال اجراست بیچاره کودکان بی گناه عجب صبری خدادار ولی یک روز این صبر خدا هم تمام میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: