آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 شهریور ماه 1392 = 25-08 2013

یک اتصال نامرئی ولایت را به خدا وصل می ‌سازد

سپاه نیوز: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: قدرت بازدارندگی سپاه به واسطه توپ و تانک نیست، بلکه در جوشش بی‌پایان عشق و ارادت پاسداران به خدا و ولایت در صحنه نبرد است.
به گزارش سپاه نیوز، رضا محمد سلیمانی بعدازظهر امروز در جمع مسئولین و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هرچه ما داریم به برکت خون شهداست.
وی افزود: مجموعه سپاه را نایب امام زمان(عج) فرماندهی می‌کند یعنی یک اتصال نامرئی و غیرقابل اندازه‌گیری وجود دارد که امتداد سپاه را به عرش کبریایی خدا وصل می‌سازد.
محمد سلیمانی ادامه داد: قدرت بازدارندگی سپاه به واسطه توپ و تانک نیست، بلکه در جوشش بی پایان عشق و ارادت پاسداران به خدا و ولایت در صحنه نبرد است.
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خدامحوری و خودباوری را دو ویژگی لاینفک از مجموعه سپاه دانست و گفت: آینده نگری، نیازسنجی، کادرسازی، احصاء نیازهای دهه چهارم انقلاب و شناخت واقعیت‌های روز به همراه شناخت راه‌های رسیدن به اهداف از رسالت‎های فرماندهان، مسئولین و مدیران سپاه و بسیج به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: شایسته یابی و شایسته گزینی، شایسته پروری از طریق آموزش و تجربه و شایسته سنجی و شایسته گماری از وظایف مدیران در سطح سپاه است.
محمدسلیمانی مسئله نظارت و بازرسی را یک امر توجیه کننده و بازدارنده در مجموعه برشمرد و گفت: تجلیل از مدیران و کارکنان برتر گامی در راستای پیشرفت سایر کارکنان است.



ناشناس August 25, 2013 10:12 AM

خ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جنس خوب نبوده.

گزارش یا اعتراض به این نظر


افشین August 25, 2013 10:52 AM

کاش اقای سلیمانی میگفت منظور ازهرچه دازیم چیست . جزفشاربر دانشجویان ووضع اسف انگیز صنایع و ازهم پاشیدگی تمامی نماد های افتصادی وفشار بر اقشارملت ما ازبرکت خون شهدا و رهبری چیر دیکری نداریم ... اما شما خوب اموال مارا بالا کشیدید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: