آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 31 مرداد ماه 1392 = 22-08 2013

جنایت هولناک اسد و خامنه ای؛ این بچه چه گناهی کرده؟

گزارشگر شبکه جهانی تلویزیون بی بی سی در گزارشی در باره استفاده رژیم اسد از سلاح شیمیايی گفت: بسياری از قربانيان حملات شيميايی در سوريه کودکان هستند. تصاوير بسيار تکاندهنده است. تعداد قربانيان رو به افزايش است.

يک پزشک سوری که به کودکان رسيدگی می کند می گويد: اين بچه چه گناهی کرده است که بايد مورد حمله شيميايی قرار گيرد؟

این گزارشگر افزود: آنچه روی داده تاييدی بر شکست سازمان ملل و تمامی آنهايی است که مدعی انسانيت در رابطه با موضوع سوريه هستند.


حمايت رژيم جنایتکار تهران از جنايات اسد

پاسدار يحيی رحيم صفوی مشاور نظامی خامنه ای در جمع بسيجيها در قم اعتراف کرد که 50هزار شبه نظامی در سوريه در حمايت از بشار اسد بسيج و سازماندهی شده اند.

وی بار ديگر بر حمايت جمهوری اسلامی از ديکتاتور خونريز سوريه تاکید کرد.


اخبار مرتبط:
  • فیگارو: آغاز عملیات محرمانه علیه اسد با حمایت آمریکا


  • برهان August 22, 2013 12:41 PM

    رژیم سوریه اخبار کشته شدن مردم و وقوع حمله شیمیائی درسوریه بلکل منکر شده است وزیر خارجه جدید ایران آقای ظریف که بسیار ازش تعریف و تمجید میکنند در مذاکره تلفنی با وزیرخارجه ترکیه گفته است که حمله شیمیائی محکوم میکنیم و اگر چنین حمله ای صورت گرفته باشد کار تکفیریها و سلفی است . ظاهرا ناف همه مسولان جمهوری اسلامی با دروغ بریده اند. بشار میگوید هیچگونه حمله شیمیائی از هیچ طرف صورت نگرفته ولی آقای ظریف میگوید اگر اتفاق افتاده باشد کار طرف مقابل است . با این وضع خدا عاقبت پرونده هسته ای به خیر کند چون وزیر جدید از ابتدا کارش با دروغ و کلک دارد شروع میکند و جامعه جهانی چگونه میتواند گفته های ایران و زیر خارجه درجه یکش را قبول کند
    به عنوان و آدرس خبری زیر مراجعه نمائید
    ایران حملات شیمیایی در سوریه را به شورشیان نسبت داد.
    http://www.radiofarda.c

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    بهنام August 22, 2013 05:01 PM

    باید جلو تند روی گفته های دروغ آقای ظریف گرفته شود و در مجامع بین المللی مطرح نمود تا ماهیت جمهوری اسلامی بیشتر روش شود و لازم است سازمانهای طرفدرا حقوق انشسانها روشنگری نمایند که اینکار حمله شیمیائی در سوریه بدستور رژیم ایران صورت کرفته است . و دراینده نیز اگر جلو فعلیت اتمیش گرفته نشود بمراتب بدتر از دولت سوریه منطقه خاورمیانه را به آتش میکشد یا از کشورها باج خواهی نمود و محیطی ارعاب آمیز ایجاد خواهد کرد

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
    به اشتراک بگذارید: