آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 مرداد ماه 1392 = 21-08 2013

آتش سوزی گسترده در انبار رنگ و مواد شیمیایی

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: 100 آتش نشان پایتخت پس از 270 دقیقه توانستندآتش سوزی کارخانه و انبار 2500 متری رنگ و مواد شیمیایی را مهار کنند.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت 17 روز گذشته آتش سوزی گسترده در کارخانه رنگ و مواد شیمیایی به سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله 8 ایستگاه به همراه دو خودروی کف، دو دستگاه خودروی تنفسی و چهار خودروی هوماتیک به همراه 5 تانکر آب به محل حادثه در غرب به شرق جاده دماوند بعد از بیمارستان لواسانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: 600 متر انبار یک کارگاه 2500 متری که محل نگهداری رنگ و مواد شیمیایی بود کاملا شعله ور بود که آتش در حال سرایت به سایر قسمت ها بود ضمن اینکه یک مخزن 10 هزار لیتری تینر نیز در زیرزمین این کارخانه وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام اینکه آتش نشانان در حالیکه اطفای این حریق بسیار سخت بود توانستند آن را به کنترل خود درآورده و آتش را مهار کنند. در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و تنها دو نفر از آتش نشانان مجروح شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی با اعلام اینکه این حادثه ساعت 21:30 با حضور 100 آتش نشانان به همراه 30 خودرو مهار شد، تاکید کرد: سازمان آتش نشانی چندی قبل در بازدید از این کارخانه و انبار توصیه های لازم را به صورت مکتوب به مالک کارخانه ارائه داده بود اما آنها با چیدمان غیراصولی باعث شدند این آتش سوزی به وجود آید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: