آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 23 مرداد ماه 1392 = 14-08 2013

میلی منفرد از کمیسیون آموزش رای مثبت نگرفت

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره رای این کمیسیون به میلی منفرد، گفت: اجماع برای ارائه رای موافق به میلی منفرد در کمیسیون آموزش صورت نگرفت. عبدالوحید فیاضی در گفتگو با مهر، درباره نظر کمیسیون آموزش درباره جعفر میلی منفرد به عنوان گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای وزارت علوم، اظهار داشت: جمع بندی مناسبی از میلی منفرد در کمیسیون آموزش به عمل نیامد و بعید می دانم در صحن علنی هم رای مثبتی کسب کند.

وی ادامه داد: اجماع برای ارائه رای موافق به میلی منفرد در کمیسیون آموزش صورت نگرفت، با این حال این گزینه پیشنهادی موافقانی هم در کمیسیون دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش درباره بررسی اسناد و مدارکی دال بر اینکه میلی منفرد در 18 تیر 78 و خرداد 88 حضور داشته است، گفت: وقتی خود میلی منفرد حضورش را در این اتفاقات رد نمی کند یعنی قبول دارد که فعالیت داشته است. فیاضی در پاسخ به این سوال که رای کمیسیون آموزش چه میزان روی رای اعتماد نمایندگان به میلی منفرد تاثیر می گذارد، اظهار داشت: ممکن است تاثیر زیادی نداشته باشد اما اگر نمایندگان به کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون تخصصی برای مشورت مراجعه کنند، نظرشان درباره میلی منفرد مثبت نیست.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: