آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 مرداد ماه 1392 = 13-08 2013

سرقت وکيل قلابی از زنان با شيوه بيهوشی

روزنامه مردمسالاری: وکيل قلابي که با فريب زنان و با شيوه بيهوشي طلاهاي آنها را سرقت مي کرد، در دام ماموران گرفتار شد. در اواخر بهمن‌ماه‌ سال گذشته خانم جواني با مراجعه به کلانتري 169 مشيريه به مأموران اعلام کرد که طلا و جواهراتش به شيوه بيهوشي و توسط فردي که خود را «وکيل دادگستري»معرفي کرده، مورد سرقت قرار گرفته است .

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «زورگيري» و به دستور شعبه دوازدهم دادياري دادسراي ناحيه 14 تهران، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته پس از حضور در پايگاه ششم آگاهي‌، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت‌: در روز 26 بهمن91 براي انجام امور حقوقي و شکايت به دادسرا مراجعه و در حال پارک کردن خودرو بودم که ناگهان جواني حدودا 30 ساله به بنده مراجعه و ضمن معرفي خود به عنوان وکيل دادگستري و ارائه کارت وکالت، در خصوص علت مراجعه من به دادسرا مراجعه کرد و در ادامه و به بهانه ارائه اطلاعات حقوقي اقدام به اعتمادسازي کرده و در حاليکه در داخل ماشين نشسته و در حال صحبت در خصوص پرونده بوديم، اقدام به تعارف يک عدد آبميوه به من کرد که به محض نوشيدن قطره‌اي از آن بيهوش شدم‌؛ پس از گذشت يک ساعت‌‌، زمانيکه به هوش آمدم متوجه شدم که فرد ياد شده اقدام به سرقت تعداد 24 النگوي طلا و تعداد 4 حلقه انگشتر از من کرده است‌؛ بلافاصله با شماره تلفن همراه درج شده بر روي کارت وکالت تماس گرفتم اما تلفن خاموش بود‌. با توجه به شيوه و شگرد سرقت، کارآگاهان اقدام به چهره‌نگاري تصوير متهم کرده و با بهره‌گيري از بانک اطلاعات مجرمين سابقه‌دار موفق به شناسايي يکي از مجرمان سابقه دار به هويت«حجت . ع» ( متولد 1361‌) شدند که در سال 1380 نيز دستگير و روانه زندان شده بود . سرهنگ کارآگاه محمد اشراقي ، رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ‌، در ادامه اين خبر با اعلام خبر دستگيري متهم گفت : « با شناسايي هويت متهم مخفيگاه وي در شمال غرب کشور شناسايي و «حجت . ع» را در روز بيستم مرداد 92 دستگير کردند که متهم پس از انتقال به پايگاه ششم آگاهي و مواجهه حضوري با مالباختگان، لب به اعتراف گشود. » سرهنگ محمد اشراقي با اشاره به دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي مقام قضايي گفت « با توجه به احتمال ارتکاب سرقت هاي مشابه و براي شناسايي ديگر شکات و مالباختگاني که تاکنون اقدام به طرح شکايت نداشته‌اند‌، دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي مقام محترم قضايي صادر شده است‌؛ لذا از کليه شکات و مالباختگاني که موفق به شناسايي تصوير متهم شدند دعوت مي‌شود تا جهت طرح و پيگيري شکايات خود به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در ميدان نبرد - انتهاي خيابان شهيد بيدي مراجعه کنند» .



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: