آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 مرداد ماه 1392 = 07-08 2013

رادان: پلیس‌های افتخاری به کمک ناجا می‌آیند

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: از وجود پلیس افتخاری در کشور استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار احمدرضا رادان شامگاه سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت:‌ در مأموریت‌های مختلف، پلیس‌های افتخاری می‌توانند به کمک ما بیایند.

وی افزود: با ورود پلیس‌های افتخاری بخش عمده‌ای از چالش‌های ما در زمینه امنیت برطرف می‌شود.

سردار رادان خاطرنشان کرد: از پلیس‌های افتخاری در محله‌ها، منطقه‌ها و در قالب پلیس‌های تخصصی استفاده می‌شود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور در ادامه به بحث نعمت ولایت اشاره کرد و گفت: کشور ما از یک نعمت الهی به نام ولی فقیه برخوردار است که در سایه این نعمت همه اقشار عاقبت به خیر می‌شوند.

وی یادآور شد: اگر کسی قدر ولی فقیه را نداند مطمئناً هلاک می‌شود.

وی به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت:‌ فتنه سال 88 یک تجربه بود، خیلی از کسانی که ما دوست داشته‌ایم جواب سلام ما را بدهند متأسفانه در فتنه سال 88 به زمین خوردند و هنوز روی زمین هستند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: آنها می‌گفتند که ولی فقیه باشد اما، همین‌ اماها آغاز انحراف بود و انحراف انسان را به نابودی می‌کشاند.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اگر مردم از رفتن یک مسئول خوشحال شدند مطمئناً آن مسئول ایراد دارد و باید خود را اصلاح کند.

وی با اشاره به اینکه نگاه مردم به عملکرد مسئولان بسیار مهم است، گفت: سردار علی‌زاده طی این 3 سال در استان لرستان موفق عمل کرده که یکی از موفقیت‌های این نیرو کاهش 20 درصدی تصادفات در استان لرستان است.

وی جمع‌آوری معتادان سطح شهرستان‌ها به ویژه خرم‌آباد و راه‌اندازی مجتمع حرفه‌‌آموزی جهت بهبودی معتادان را یکی دیگر از کارهای موفق سردار علی‌زاده عنوان کرد و گفت: سرهنگ قنبری فرماندهی جدید نیز باید راه سردار علی‌زاده را در استان لرستان ادامه می‌دهد.

سردار رادان خطاب به فرمانده جدید نیروی انتظامی استان لرستان گفت: در بحث راهنمایی و رانندگی باید توجه ویژه‌ای برای کاهش تصادفات داشته باشید.

وی افزود: در زمینه جمع‌‌آوری معتادان نیز باید کاری کنید که یک معتاد در سطح شهرستان‌های لرستان دیده نشود و این استان باید برای قانون‌شکنان ناامن شود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: در بحث پیش‌گیری و سرقت‌های خودرویی باید در استان لرستان تلاش شود.

سردار رادان گفت: احترام، سرکشی و توجه به خانواده شهدا و جانبازان باید در اولویت کاری فرمانده جدید قرار گیرد.

لازم به ذکر است در این مراسم از سردار کاظم علی‌زاده فرمانده اسبق نیروی انتظامی استان لرستان تقدیر و سرهنگ محمد قنبری به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این استان معرفی شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: