آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 11 مرداد ماه 1392 = 02-08 2013

آخوندها باید دو بند را محکم و بسته نگه دارند

امام جمعه مشهد از اینکه زنان مومن، دیگر مانند گذشته ها صورت خود را نمی پوشانند و از روبنده استفاده نمی کنند ابراز تاسف کرده است.

به گزارش ایسنا، آخوند احمد علم‌الهدی، در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد گفت: متاسفانه این جریان پوشش حتی در خانم‌های متدین هم در حال سقوط است در گذشته خواهر با ایمان تمام صورت خود را می‌پوشاند و به هیچ وجه حاضر نمی‌شد صورت را در مقابل نامحرم باز بگذارد اما متاسفانه امروز در خانواده‌های با ایمان هم می‌بینیم که حیا در این سطح وجود ندارد.

علم‌الهدی افزود: انسان باحیا کسی است که از ظاهر شدن در مقابل دیگران بدون پوشش حیا می‌کند. یک جوان باحیا با لباس جلف و نیمه‌عریان و با قیافه مبتذل در مقابل دیگران ظاهر نمی‌شود. این پوشش در زن به نحو جدی‌تری مطرح است. وقتی که زنی با جنس مخالف روبرو می‌شود اقتضا می‌کند که خودش را بپوشاند و حتی صورت خودش را هم باز نگذارد.

عضو مجلس خبرگان افزود: انسان باید دو بند را محکم و بسته نگه دارد یکی بند شکم و دیگری بند شلوار. شکم‌واره و لذت‌پرست نباشد.



dafneh August 2, 2013 09:02 PM

آخوند شکم باره ۳۴ سال خواستید زنها را خانه نشین کنید نتوانستید حالا دنباله روبنده هستید شما خودتان باید دنباله سوراخی برای فرار باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: