آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 11 مرداد ماه 1392 = 02-08 2013

درگیری شدید پس از بازی فوتبال در ورزشگاه آزادی

طرفداران دو تیم استقلال و سپاهان در پایان دیدار پنج شنبه شب این دو تیم به شدت با هم درگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال و سپاهان در هفته دوم فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بدون حاشیه نبود. هواداران این دو تیم که از ابتدای این بازی علیه یکدیگر شعار می‌دادند، در پایان مسابقه نیز به شدت با یکدیگر درگیر شدند و کم مانده بود کار به جای باریک کشیده شود که دخالت پلیس به این ماجرا پایان داد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که پنج شنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار شد با برتری دو بر یک زرد پوشان اصفهان پایان یافت.



Mehdi August 2, 2013 11:44 AM

سر فوتبال که میشه اگر داور به میل تیم مورد علاقه سو ت نزند و یا نتیجه مورد علاقه حاصل نشد طرفداران حاضرند هم جان بدهند وهم جان بگیرند وهرنوع هزینه هم بپردازند. ولی نسبت به بیداد، کمبود، تیعیض وحقکشی در جامعه مثل موش میشند و مثل بره به مسلخ میرند. بنازم به این غیرت ایرانیها و این قوه تشخیص. این جماعت منتظرعدل و داد امام زمان هم هستند! لابد امامشان میاید تا تیم دلخواه رو برنده کنه و ببره صدر جدول. ماشالله جمهوری اسلامی از این ملت چی ساخته! جنسش کاملا جوره. گشاد بازی هم هدی داره. خمینی راست میگفت. این مملکت به افراد باسواد نیاز نداره. اخه شعور کجاست؟ فکر میکنم جنبش مدنی وقشرتحصیلکرده ایران چهار تا لات و لوت، ازنوع اوباش عزیز خودجوش ساندیس خور کم داره. باید جنبش مدنی پیش بچه های چاله میدون یک دوره کامل آموزش عملی ببینند. شاید درست بشیم.

گزارش یا اعتراض به این نظر


تفریحی August 2, 2013 04:02 PM

مسابقات لیگ فوتبال به غیر از کینه و نفرت و حیف و میل کردن ثروت کشور خرافاتی و غارت عده ای از ثروت این کشور چیزی نصیب این کشور نشده است بهتر است این سرمایه گذاریها برای کارهای زیر بنائی کرزش کشور صرف شود گیرم که تمام جام جهانی فوتبال هم نصیب ایران شد تکلیف ۷۵ میلیون بیکار و مشکل تامین داروهای کمیاب و بیماران صعب العلاج و خودفروشی زنان و دختران چه میشود . کلاسهای فوتبال باشگاهها هم شده محل اغفال جوانان کشور .مگر کشور ۱.۵ لیاردی هند که فوتبال ندارد مشکلی داری مگر کشورهای اندوزی و پاکستان و بنگلادش که فوتبال ندارند مشکلی دارد .اروپائیان تمام مشکلاتشان حل نموده اند و اکنون زمان تفریحاتشان میباشد.

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: