آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 10 مرداد ماه 1392 = 01-08 2013

خدا قوت برادر، امروز ترکاندید٬ اجرکم عند‌الله

دیگربان: فرمانده گردان‌های عاشورای قم پس از حمله گروهی از اعضای این گردان به سخنرانی علی لاریجانی٬ پیامکی با این عنوان «خدا قوت برادر، امروز ترکاندید٬ اجرکم عند‌الله» برای آن‌ها ارسال کرده است.

این مطلب در گزارش محرمانه کمیته تحقیق مجلس از «غائله ۲۲ بهمن قم» که بخش‌هایی از آن در هفته‌نامه «۹ دی» منتشر شده٬ آمده است.

حمید رسایی نماینده مخالف قرائت این گزارش در مجلس که همانند سایر نمایندگان خلاصه‌ای از گزارش را در اختیار داشته٬ بخش‌هایی از آن را در نشریه تحت مدیریتش منتشر کرده است.

در پی انتشار بخش‌هایی از این گزارش٬ کمیته تحقیق مجلس نیز اعلام کرده از مدیر مسئول آن به خاطر افشای اسناد محرمانه شکایت خواهد کرد.

در این اسناد از سپاه٬ بسیج٬ استانداری قم و حامیان مصباح یزدی به عنوان آمران و عاملان حمله به سخنرانی علی لاریجانی٬ رئیس مجلس نام برده شده است.

اطلاعات سپاه قم از دیگر سازمان‌هایی است که کمیته تحقیق مجلس به نقش آن در سازماندهی این حمله پی برده است.

این گزارش یکی از معدود گزارش‌هایی است که نقش سپاه و بسیج در سازماندهی و حمایت از نیرو‌های لباس شخصی را فاش می‌کند.

این گزارش قرار بود هفته جاری در صحن علنی مجلس قرائت شود که علت اصلی قرائت نشدن آن همچنان مبهم مانده است.

در این گزارش به چند پیامک ارسالی فرماندهان بسیج به مهاجمان به سخنرانی لاریجانی اشاره شده که نشان از دست داشتن آن‌ها در این حمله دارد.

این در حالی است که حمید رسایی در یادداشت انتقادی خود ادعا کرده که این پیامک‌ها در ارتباط با راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بوده و ارتباطی با حمله به سخنرانی لاریجانی ندارد.



Mehdi August 1, 2013 12:31 PM

فکر میکنم فتواهای اخیر آقای خامنه ای در این مورد خاص "حرکت شکوهمند خودجوش مردم در صحنه قم در۲۲ بهمن" کارسازو راهگشا باشد. اینگونه گزارشها نظام را تضعیف میکند وانتشار علنی ان جایز نیست.این "عزیزان" اوباش ریشوازخودمانند (اصلا به ریش بنده متصلند) لطفا کش ندهید که پاره میشه ! آقای لاریجانی هم رویاش را زیاد نکند و برود دنبال زمین بازی.چونم درد گرفت از بس به این بی بصیرت ها امر و نهی کردم.

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: