آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 مرداد ماه 1392 = 24-07 2013

حزب الله در لیست تروریستی؛ حمله لاریجانی به اتحادیه اروپا+فیلم

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی خواند شاخه نظامی حزب الله گفت: مجلس شورای اسلامی اقدام شنیع سیاسی اتحادیه اروپا را صرفا یک دنباله روی رعیت گونه اروپا از آمریکا تلقی و آن را محکوم می کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه روز چهارشنبه مجلس با اشاره به مصوبه اخیر اتحادیه اروپا در تروریست نامیدن شاخه نظامی حزب الله لبنان گفت: این اقدام اتحادیه اروپا اقدامی فضاحت آور علیه حزب الله قهرمان است.

وی ادامه داد: در یک اقدام مضحک و ارتجاعی که نشان از اضطراب آن ها دارد و به قول خودشان شاخه نظامی حزب الله را جزء لیست تروریست ها قرار دادند.

لاریجانی تصریح کرد: این اقدام اتحادیه اروپا با این کار وجهه خود را در بین مسلمانان تخریب کرد و مطمئن باشید مسلمانان در کشورهای مختلف از این اقدام مزورانه اتحادیه اروپا به حقانیت راه حزب الله و رهبر شجاع و پرهیزگار و مجاهد آن، سید حسن نصر الله بهتر پی خواهند برد.

لاریجانی در پایان تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی اقدام شنیع سیاسی اتحادیه اروپا را صرفا یک دنباله روی رعیت گونه اروپا از آمریکا تلقی می کند و آن را محکوم می کند و با صدای رسا اعلام می کنیم با تمام وجود از حزب الله حمایت همه جانبه خواهیم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات دوگانه غرب گفت: این اقدامات دوگانه نشان می دهد که اشارات رهبر معظم انقلاب که اخیرا فرمودند آمریکا غیرقابل اعتماد است منصفانه است.

نمایندگان پس از پایان سخنرانی لاریجانی با تکبیر حمایت خود از اظهارات وی اعلام کردند.




www.youtube.com/watch?v=2i_snfQfcm8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: