آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 تیر ماه 1392 = 21-07 2013

علم‌الهدی: هاشمی گفت مخالف اقدامات موسوی بودم

دیگربان: احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد جزئیاتی از محتوای دیدار خود با اکبر هاشمی رفسنجانی و مهدی هاشمی در مشهد را مطرح کرد.

علم‌الهدی دو هفته پیش با هاشمی رفسنجانی و مهدی هاشمی دیداری خصوصی داشت که این دیدار بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌های داخل و خارج از ایران یافته بود.

امام جمعه مشهد دیدار خود با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را نشانه‌ای از «تغییر مواضع» خود ندانسته و گفته که این دیدار «اتفاق تازه‌ای» نبوده است.

وی افزوده «بر حسب اقتضای ادب، به دیدن یک منصوب» علی خامنه‌ای رفته و این دیدار «برنامه تازه‌ای نیست که برخی آن را چرخش موضع تحلیل کنند.»

علم‌الهدی همچنین افزوده که مهدی هاشمی در جلسه‌ای خصوصی به وی گفته نقشی در حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ نداشته و «مخالف» اقدامات میرحسین موسوی بوده است.

وی افزوده در این دیدار به مهدی هاشمی به صراحت گفته که «جامعه متدینین و انقلابی» اعتماد خود به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را از دست داده‌اند.



masood July 21, 2013 06:25 PM

سرانجام چراغ آزادی را در کشورمان خواهیم افروخت / آزادی ایران عزیز بدون هاشمی رفسنجانی و سیدعلی و محمود و موسوی کروبی وحسن فریدن ( روحانی ) و خاتمی مکار وهمه همه .... به امید آزادی ایران عزیز بدون این خیانتکاران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: