آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 28 تیر ماه 1392 = 19-07 2013

سرقت وحشیانه طلای دختربچه ها در شرق تهران

اعضایی باندی که به طرز وحشیانه ای طلای دختر بچه ها را سرقت می کردند در جریان آخرین سرقت خود و با تیزهوشی دختر خردسال شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر 22 تیرماه امسال زنی هراسان با مراجعه به ماموران گشت کلانتری 159 بی سیم با طرح شکایتی گفت: چند دقیقه قبل در خانه بودم که صدای داد و فریاد دخترم را از بیرون از خانه شنیدم. وقتی خودم را به کوچه رساندم دختر خردسالم در حالیکه گوشهایش دچار خونریزی شده بود، گریه می کرد. سارقان به طرز وحشیانه ای گوشواره های دخترم را سرقت کرده بودند.

ماموران سپس به تحقیق از دختربچه پرداختند که او مشخصات ظاهری سارقان را اعلام کرد و گفت دزدان بعد از آنکه گوشواره هایم را سرقت کردند با یک دستگاه موتورسیکلت از محل فرار کردند.

در ادامه با دستور سرکلانتر هفتم پلیس تهران شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت و یک ساعت بعد یکی از سارقان به نام میثم شناسایی و دستگیر شد. میثم در بازجویی های اولیه به ارتکاب این سرقت با همدستی یکی از اراذل و اوباش منطقه به نام ناصر معروف به ناصر سیاه اعتراف کرد.او در ادامه اعترافاتش گفت ناصر دختران را می ترساند و در فرصتی مناسب طلاهای آنها را به سرقت می برد.

در ادامه دستگیری ناصر در دستور کار ماموران قرار گرفت و مرد تبهکار هنگام ورود به خانه اش دستگیر شد.

در تحقیقات مقدماتی نیز مشخص شد همسر او به نام نرگس از دزدان سابقه دار می باشد در حالیکه ناصر منکر هر گونه جرمی می شد همسرش لب به اعتراف گشود و گفت ناصر تاکنون طلای 40 دختربچه را در شرق تهران سرقت کرده و من وظیفه فروش طلاهای سرقتی را برعهده داشتم.

با این اعترافات متهمان برای تحقیقات بیشتر تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی شدند



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: