آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 25 تیر ماه 1392 = 16-07 2013

ترکیه؛ هر خبرنگاری که با اردوغان نباشد، دشمن است

در هر تظاهراتی که در روزهای اخیر در ترکیه صورت گرفته، از جمله تظاهرات خبرنگاران، به اهالی رسانه به شدت حمله شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری دویچه وله، بیش از ۸۰۰ روزنامه‌نگار ترک و کرد در سال گذشته در این کشور بازداشت شده‌اند و صدها روزنامه‌نگار دیگر نیز مورد تهدید و فشار قرار گرفته‌اند.

اونور ارم، خبرنگار روزنامه چپ‌گرای "بیرگون" درباره میزان "آزادی" مطبوعات در کشورش می‌گوید: روزنامه‌نگاران رسانه‌های دولتی پشت سر دسته‌های پلیس می‌ایستند و از آن‌جا خبر می‌دهند.

به گفته وی خبرنگاران روزنامه‌های مخالف و پر اهمیتی مانند "حریت" یا "ملیت" از زاویه نگاه متعرضین گزارش می‌دهند و «پلیس با هرکس که در طرف مقابل ایستاده، مانند دشمن رفتار می‌کند.»

از جمله رسانه‌های دولتی می‌توان به NTV یا CNN-Türk اشاره کرد. روزنامه‌هایی مانند "زمان"، "تقویم"، "صباح" و بسیاری دیگر نیز همه در خدمت دولتند.

در این میان CNN-Türk مایه تمسخر همه شده است، زیرا در همان ابتدای اعتراض‌ها که کانال بین‌المللی این فرستنده تصاویر زنده از درگیری‌ها در استانبول را نشان می‌داد، فرستنده ترک آن مستندی از پنگوئن‌ها را پخش می‌کرد.



amir July 16, 2013 12:53 PM

رجب مشکل در توست؟ تو فکر می کنی که اول وآخر ترکهایی جا نم از تو ترک تر از تو وطن دوست تر از تو فهمیده تر از تو سیاستمدار تر بسیارند؟ رجب تو به مشکل خود بزرگ بینی خود شیفتگی گرفتار شدی؟تو دیوانه قدرت شدی؟آقا خیلی ها آمدن ورفتن وهیچ اتفاقی نیفتاد؟ تو یواش یواش در جلد هیتلر موسولینی کاسترو اسد ایل کیم سونگ و... دیگر دیکتاتورها میروی؟؟؟ تو فکر می کنی اگر تو نباشی !!!!ترکیه هم نخواهد بود؟؟؟؟ عزیز بابا نخیر جهان همیشه در گردش است.هیتلر رفت.اما آلمان با عظمت تر شد.موسولینی رفت.ایتالیا بهتر گردید. استالین رفت.اما ملت های زیادی بدینا آمدن.و...رجب قدرت را رها کن؟؟؟؟ بسه ؟آخه تا کی ؟ادعای مسلمانی می نمایی ؟؟؟!!! اگر هستی حالا وقتشه بری مسجد به انسان های جهان آزادی وصلح شادی و دوستی بخواه...راه ماندلا را ادامه بده .

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir July 16, 2013 01:23 PM

با مغز های یک جامعه نمیشه در افتاد. خبرنگاران چشم وچراغ مردمند. آنی را که رجب نمی بیند؟او هم می بیند وهم راست ودروغش را برملا می کند. آخه رجب نباید این قدر خنگ نباشد که نفهمد!!!! که همین قشر آگاه بودند .که او را به این مقام رساند ن.او از همین می ترسد؟که نکند او را برکنار کنند.چرا که همه ی نقاط ضعف او را می دانند؟رجب از افشاگری این عزیزان وحشت دارد.هر خبرنگا ری را بگیرند؟صدها رویش می کنند.رجب خوب می داند.برای حکومت کردند؟؟؟باید از خبرنگار بترسد؟؟؟ که می ترسد.چرا که نمیشوداین گروه را خرید وفروش کرد؟؟؟؟ رجب این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست.yes

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: