آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 تیر ماه 1392 = 15-07 2013

احمدی‌نژاد: آمريکا خوراک بچه‌هاست

رئيس‌جمهور خطاب به واليباليست‌ها گفت:غير از تيم ملي برزيل بقيه تيم‌هاي مطرح در گروه شما بودند البته آمريکا هم در مقابل تيم ما چيزي نيست و آمريکا خوراک بچه‌هاست.

محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري اسلامي ايران در حاشيه مراسم هيئت دولت و در جريان تقدير از بازيکنان تيم ملي واليبال کشورمان گفت: من به شما عزيزان تبريک مي‌گويم که کار بسيار خوب و ارزشمندي انجام داديد، البته شما توقعات را بالا برديد و با بازي اول با آلمان انتظار و توقع اين بود که در بازي برگشت هم بتوانيد 3 هيچ آلمان را شکست دهيد، البته من اين توقع را نداشتم چرا که ورزش و بازي يک لحظه است و شما ناگهان متوجه مي‌شويد که هفت امتياز از دست رفته است و در اين صورت کار سخت مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه تيم ملي واليبال ايران در گروهي خطرناک و سخت قرار گرفته بود، گفت: غير از تيم ملي برزيل بقيه تيم‌هاي مطرح در گروه شما بودند البته آمريکا هم در مقابل تيم ما چيزي نيست و آمريکا خوراک بچه‌هاست.

رئيس‌جمهور با اشاره به بازي‌هاي خوب تيم ملي واليبال در مقابل ايتاليا و آلمان گفت:‌ اگر هفت يا هشت سال پيش مي‌گفتيد که واليبال ما مي‌تواند در ايتاليا تيم اين کشور را شکست دهد همه به شما مي‌خنديدند و باور نمي‌کردند اما من و مجموعه دولت به توانمندي شما جوانان باور داريم.

احمدي‌نژاد با اشاره به اينکه در ايتاليا هم در حق تيم ملي بي‌معرفتي شد، گفت: بالاخره يک امتياز سبب شد تا تيم متوقف شود و اگر آن بي‌معرفتي نبود شما ايتاليا را مي‌برديد.

رئيس‌جمهور در ادامه با اشاره به اينکه ورزش امروز يک نشانه محسوب مي‌شود، گفت: ورزش نشانه‌اي از نشاط يک ملت است همانگونه که امروز جوانان ما در علوم فضايي، نانو و هسته‌اي خوش درخشيده‌اند و قله ها را فتح کردند.

احمدي‌نژاد گفت:‌ البته ورزش هم امروز کاري پيچيده و سنگين محسوب مي‌شود و در يک لحظه بايد عکس‌العمل نشان داد که اين نيازمند تمرينات مناسب است.

وي با تشکر از رئيس فدراسيون واليبال و همچنين اعضاي کادر فني گفت: شما بايد از هم‌اکنون يک برنامه 10 ساله را تنظيم کنيد تا بتوانيد به رده‌هاي بالا در المپيک و ليگ جهاني دست پيدا کنيد و اين کار قابل دسترسي است.

رئيس‌جمهور همچنين با اشاره به اينکه نتايج تيم ملي واليبال سبب خوشحالي مردم کشورمان شد، گفت: اگر تيم واليبال هيچ نتيجه اي هم نگرفته باشد همين که توانسته است ملت را بارها خوشحال کند کار بزرگ و ارزشمندي انجام داده است.

احمدي‌نژاد در پايان تصريح کرد: پايه‌هاي بسيار خوبي در واليبال گذاشته شده است و اميدوارم موفقيت‌هاي شما در صدر رسانه‌ها باشد.

همچنين در حاشيه اين مراسم داورزني رئيس فدراسيون واليبال به بيان گزارشي از مسابقات تيم ملي واليبال کشورمان پرداخت.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: