آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 16 تیر ماه 1392 = 07-07 2013

5 تن دیگر امروز در قزوین اعدام شدند

خبرگزاری فارس: دادستان استان قزوین از اعدام 5 نفر در قزوین که 3 نفر از آنها قاچاقچی مواد مخدر و دو نفر دیگر قاتل بودند خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در محل دفتر دادستان استان قزوین برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: از این 5 نفر صبح امروز به چوبه دار آویخته شدند 3.

نیارکی با بیان این مطلب که اعدام‌ها درس عبرتی برای دیگر خلافکاران و تبهکاران است تا به سمت این مسائل گام برندارند تأکید کرد: قانون با هیچ فردی مسامحه نخواهد کرد.

دادستان قزوین اضافه کرد: دو نفر دیگر از این 5 نفر که محکومین به قصاص بودند با حضور اولیای دم هر دو نفر به چوبه دار سپرده شدند. یکی از قاتلان رمال، شیاد، جادوگر و کلاهبرداری بود که چند نفر را به کام مرگ کشانده بود.



سام ضد ولایت July 7, 2013 02:01 PM

خمینی زمانی ادعا میکرد که پهلوی از مغولها بیشتر ویرانگر بوده و اسلام را از بین برده و ما باید دوباره بسازیم و اسلام را نجات دهیم. اسلام را که خوب نجات دادند. بسیاری از کسانی که در زمان پهلوی چادر بسر میکردند و معتقد بودند امروز بی دین شده اند و از احاظ سازندگی هم که عزیزان چقدر ساختند. از لحاظ فساد مالی و حکومتی هم که مانند اینان در تاریخ وجود نداشته و از لحاظ بین الملل هم که پاسپورتمان در هیچ جا معتبر نیست. زمان پهلوی برای اروپا هم ویزا نمیخواستیم امروز گرجستان هم راهمان نمیدهند. باز هم میرویم و به عمامه رای میدهیم. خامنه ای هر روز جوانتر میشود وقتی میبیند چجوری نفس همه را بند آورده و مشروعیتش را در انتخابات به جهان نشان میده. مثال ایرانی را باید گرسنه نگه داشن و عرب را سیر امروز برایم بسیار آشکار شده.

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: