آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 12 تیر ماه 1392 = 03-07 2013

ایران اسلامی؛ نجات غریق هایی که غرق شدند

سایت خبر داغ: جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه و جوانان هیئتی کرجی که برای تفریح و شنا به سواحل ایزدشهر شهرستان نور در ساحل شهرک پزشکان رفته بودند دچار سانحه ای ناگوار شدند .

در این حادثه یک استاد حوزه علمیه و 6 نفر از طلاب و جوانان که برای نجات چند نفر که در حال غرق شدن بودند به دل به دریا زدند، خود طعمه امواج خروشان و بی رحم دریا شدند.

شاهدان عینی این حادثه در گفتگو با خبرنگار خبر داغ از نحوه وقوع این حادثه گفتند : این گروه حدود ساعت 6 عصر روز سه شنبه برای شنا به ساحل رفتند. پس از گذشتن دقایقی متوجه می شوند که چند نفر در حال غرق شدن هستند. لذا یکی از اساتید حوزه و چند نفر طلاب و جوانان برای نجات آنها به دریا می روند که از این بین هفت نفر فوت می‌کنند و سه نفر نجات می یابند.

سه نجات یافته این سانحه ناگوار در وضعیت جسمی مناسبی به سر می برند.


جان باختن 6 دانش آموز در آبهای ساحلی نور

6 نوجوان شامگاه سه شنبه در آبهای ساحلی نور غرق شدند .

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی نور گفت : در فاصله ساعت 19 تا 20 شامگاه سه شنبه یک گروه 80 نفره از دانش اموزان با میانگین سنی 18 – 17 سال از کرج وارد ساحل شهرک پزشکان ایزدشهر نور شدند که از این تعداد 30 نفر از دانش اموزان در بیرون از طرح دریا اقدام به شنا کردند .

محمد فلاح افزود : با غرق شدن یکی از دانش آموزان 9 دانش آموز دیگر برای نجات او اقدام کردند که 6 نفر غرق شدند .

وی افزود: تاکنون جنازه سه دانش ـموز پیدا شده است و مأموران درحال پیدا کردن جنازه سه دانش آموز دیگرند و حال دو دانش اموز دیگر نیز مساعد نیست .

شنا در خارج از طرح دریا علت غرق شدن دانش آموزان اعلام شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: