آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 تیر ماه 1392 = 01-07 2013

احمدی نژاد وارد مسکو شد

دقایقی پیش محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی کشورمان برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز وارد مسکو پایتخت روسیه شد و مورد استقبال سجادی سفیر ایران در مسکو قرار گرفت.

به گزارش فارس، قرار است، احمدی نژاد در سفر دو روزه خود به روسیه علاوه بر شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز با روسای جمهور و مقامات ارشد حاضر در این اجلاس از جمله ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه دیدار کند.

مراسم خوشامد گویی به روسای جمهور شرکت کننده عصر امروز در کاخ کرملین توسط ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه صورت خواهد گرفت و اجلاس به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز ساعت 15 به وقت محلی
( 15 و 30 به وقت تهران ) در محل کاخ کرملین برگزار می شود.

الجزایر، بولیوی، ونزوئلا، مصر، ایران، قطر، لیبی، نیجریه، روسیه، ترینیداد و توباگو، گینه استوایی، عمان و امارات متحده عربی اعضای اصلی و قزاقستان، عراق، هلند و نروژ نیز کشورهای ناظر مجمع هستند.

شرکت در آیین یادبود «هوگو چاوز»، رئیس جمهور فقید ونزوئلا و همچنین دیدار با ایرانیان مقیم روسیه از برنامه های احمدی نژاد در نخستین روز سفر به مسکو است .

رئیس‌جمهور را در این سفر دو روزه اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دبیرخانه اجلاس نم، سیدمجتبی ثمره‌هاشمی دستیار ارشد رئیس‌جمهور، علی سعیدلو و حمید بقایی معاونین امور بین‌الملل و اجرایی رئیس‌جمهور و علی‌اکبر صالحی و سیدشمس‌الدین حسینی وزرای امور خارجه و اقتصاد و دارایی همراهی می‌کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: