آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 24 خرداد ماه 1392 = 14-06 2013

تجمعات پس از انتخابات؛ ترس و وحشت رژیم را فراگرفته

خبرگزاری تسنیم: نمايندگان کانديداهاي رياست جمهوري در بيانيه‌اي از مردم خواستند که به هيچ عنوان به شايعات توجه نکرده و تا قبل از اعلام رسمي نتايج انتخابات از هرگونه اجتماعي پرهيز کنند.

نمايندگان کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري مستقر در شوراي نگهبان طي بيانيه‌اي از مردم خواستند تا به هيچگونه شايعات تا قبل از اعلام رسمي نتايج انتخابات توجه نکنند.

متن کامل اين بيانيه بدين شرح است.

بسعه تعالي

براساس گزارش‌هاي واصله افرادي با انتصاب نادرست خود به ستادهاي انتخاباتي نامزدهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شايعاتي را در خصوص فراخوان اجتماع و برگزاري جشن پيروزي و يا پيشنهاد راه‌هاي غيرمعمول موسوم به صيانت از آرا‌ ترويج کرده‌اند.

بدين وسيله از ملت رشيد و سرافراز ايران اسلامي تقاضا مي شود به هيچ عنوان به اين شايعات توجه نکرده و تا قبل از اعلام رسمي نتيجه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهروي از طريق مراجع قانوني ذيربط از هرگونه اجتماع به هر انگيزه‌اي غير از حضور در صفوف راي دادن قويا پرهيز کرده و فقط به اطلاعيه‌هاي رسمي مراجع قانوني توجه نمايند.

بديهي است نهادهاي قانوني ذيربط تلاش‌هاي بايسته‌اي را در جهت حفظ آراي مردم بزرگوار ايران و اعلام نتايج در اسرع وقت معمول خواهند داشت.

همچنين اين بيانيه به امضاي محمدرضا صادق نماينده حسن روحاني، علي احمدي نماينده محسن رضايي، علي‌اصغر زارعي نماينده سعيد جليلي، زهير غرضي نماينده سيدمحمدغرضي، عليرضا نبي نماينده محمدباقر قاليباف و حسين ميرمحمدصادقي نماينده علي‌اکبر ولايتي رسيده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: