آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 24 خرداد ماه 1392 = 14-06 2013

در سطح شهر شور و حالی از انتخابات نیست + فیلم

گزارش خبرنگار ما از تهران: به جرات می‌توان گفت به جز حوزه‌های خاص اخذ رای از جمله مسجد نارمک و مسجد لرزاده و حوزه انتخاباتی جام جم صدا و سیما (مسجد بلال) و حسینیه ارشاد، در مجموع حوزه‌هایی که صدا و سیما در آن دوربین قرار داده، حضور مردم در بقیه شعب کمرنگ است و در سطح شهر شور و حالی از انتخابات نیست.

پیش بینی نتیجه انتخابات

نزدیک دو هزار نفر از هواداران رژیم امروز برای اقامه نماز جمعه در دانشگاه تهران حاضر شدند. آخوند امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران خطاب به هواداران نامزدهای انتخاباتی گفت: «تمامی آنها که از نامزدها حمایت می‌کنند بدانند که در سر سفره آقا امام زمان نشسته‌اند و فعالیتشان هم برای نظام اسلامی و مملکت امام زمانی بوده است.»

او از همه مردم خواست تا برای حفظ نظام در انتخابات شرکت کنند.

در اطراف دانشگاه تهران نیروهای امنیتی و لباس شخصی مطابق معمول مستقر بودند. نکته مهم حضور یک یا دو لباس شخصی در کنار هر گزارشگر و خبرنگار و عکاس خارجی بود که در همه نقاط همراه آنان به این طرف و آن طرف می‌رفتند.

تعدادی از افراد شرکت کننده در نماز جمعه در صحبت‌های خود قالیباف و روحانی را صاحب بیشترین شانس برای حضور در مرحله دوم انتخابات می‌دانستند.

افزایش احتمال تقلب در تهران

عدم حذف نام محمدرضا عارف از لیست کاندیداها به سرعت خبر احتمال تقلب در انتخابات توسط حاکمیت را زیاد کرده است و در صفحات اجتماعی و در بین هواداران روحانی نگرانیهای زیادی به وجود آورده است.

کاهش سرعت اینترنت در این ساعت کاملا مشخص است و استفاده از فیلترشکن‌ها به سختی صورت می‌گیرد.


فیلم کسادی حوزه انتخابات رژیم در شیراز

http://www.youtube.com/watch?v=LpvPeonmH3Q



banoo irani June 14, 2013 02:24 PM

پس مالم شد تا حالا همه انتخابات برای حفظه رژیم بوده برای همین ساندیس خور ها میان رای midan

گزارش یا اعتراض به این نظر


rozbehan June 14, 2013 02:59 PM

بله٬امامی کاشانی درست میگوید!!یک سفره به اسم امامزمان انداخته اندوتمام لاشخورهاوکرکس هاوخفاشان دورش نشسته اندولذت بهشتی میبرندوخودآقاامامزمان راهم کردندته چاه ونمیگذارندازآنجابیرون بیاید!امام کشوررادرعوض به اسمش کردند!کشورآقاامامزمان٬وخودش راازته جاه مسجدسامره به ته چاه مسجدجمکران انتقال خیالی دادند!وروشن است که برای حفظ نظام ازمردم تقاضای رأی میکند!حفظ نظام=حفظ آخوند.

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: