آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 خرداد ماه 1392 = 11-06 2013

انتقاد از بی‌توجهی کاندیداها به آسیبهای اجتماعی

کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری تا کنون در تبلیغات، سخنرانی و مناظره هایشان بیشتر برنامه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود را ارائه کرده اند و فقط نگاهی سطحی و گذرا به موضوعات اجتماعی داشتند. این در حالی است که همچنان جای آسیبهای اجتماعی و ارائه راه حل برای کاهش و رفع آنها در برنامه های آنان خالی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، با توجه به اینکه برنامه های اجتماعی عامل مهمی برای پیشگیری از آسیبها و جرائم در کشور است به همین دلیل جای خالی این برنامه ها به شدت احساس می شود و همین موضوع اعتراض و انتقاد آسیب شناسان و جامعه شناسان را بدنبال داشته است. با نزدیک شدن به روز انتخابات و روزهای پایانی تبلیغات از 8 نامزد انتخابات ریاست جمهوری انتظار می رفت که برنامه های مدونی در حوزه اجتماعی و همچنی آسیبهای اجتماعی ارائه دهند که متاسفانه اینگونه نشد.

در حال حاضر کشور ما همانند بسیاری از کشورهای دیگر درگیر آسیبهای اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق، دختران فراری ، زنان خیابانی، کودکان کار و خیایان، ایدز ، افزایش سن ازدواج و ... است به همین دلیل دولت آینده باید برنامه های دقیقی برای کاهش این آسیبها انجام دهد در غیر اینصورت به گفته کارشناسان در اینده کشور با بخحران جدی در این خصوص مواجه خواهد شد.

کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظره و تبلیغات خود بیشتر به موضوعات اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی ، معماری اسلامی ایرانی ، ظرفیتهای فرهنگی و... پرداختند اما بطور خاص و ویژه آسیبهای اجتماعی را مطرح نکرده و برای رفع آنها برنامه ارائه نکردند درحالیکه به گفته کارشناسان موضوعات اجتماعی اساس و پایه هر کشور است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: