آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 خرداد ماه 1392 = 11-06 2013

آمار طلاق در کشور روز به روز در حال افزایش است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با ابراز تاسف از افزایش آمار طلاق در کشور، گفت: به‌طور حتم مشکلات اقتصادی در افزایش این معضل در کشور نقش به‌سزایی دارد.

ایرج عبدی با ابراز تاسف از اینکه آمار طلاق در کشور روز به روز در حال افزایش است، گفت: به‌طور حتم مشکلات اقتصادی در افزایش این معضل در کشور نقش به‌سزایی دارد.

نماینده مردم دوره و خرم‌آباد در مجلس ، با بیان اینکه افزایش طلاق در کشور تبعات بسیاری را به‌دنبال دارد، افزود:‌ فرزندان طلاق بزرگترین پیامد‌های منفی جدایی زوجین محسوب می‌شوند که در آینده مشکلات جدی را با خود به جامعه منتقل خواهند کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با انتقاد از دولت در زمینه اشتغال‌زایی و تعیین حداقل دستمزد‌ها برای اقشار ضعیف و کم درآمد، تصریح کرد: توجه به مسایل فرهنگی نباید ما را از پرداختن به موضوعات اقتصادی غافل کند، چرا که اختلاف فاحش میان سطح دستمزد‌ها در کشور پدیده‌ای نامیمون را تشکیل داده که می‌تواند یکی از عوامل طلاق محسوب شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، مشاوره قبل از ازدواج یا بعد از آن را امری ضروری در کاهش آمار طلاق در جامعه خواند و گفت: بدیهی است مشاوره‌ها نقشی کمک‌کننده داشته و می‌توانند در استحکام خانواده‌ها موثر واقع شوند؛ بدون‌شک هرچه انسان با دید عالمانه‌تری تشکیل خانواده دهد قطعا با موفقیت بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)،عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با اعلام اینکه دولت باید با برنامه ریزی و ایجاد زمینه اشتغال پایدار جوانان را به ازدواج و سپس به تحکیم خانواده تشویق کند، گفت: تحقق این موضوع بدون اختصاص اعتبارات لازم از سوی مسئولان امکان‌پذیر نیست.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: