آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 16 خرداد ماه 1392 = 06-06 2013

نطق برخی کاندیداها بوی تعفن می دهد

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: بخشی از گرانی ها هزینه عزت مردم است که نمی خواهند برده آمریکا و دشمنان باشند.

به گزارش مهر، سید‌احمد خاتمی در جمع راهپیمایان قیام خونین 15 خرداد در مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین افزود: شهیدان 15 خرداد ورامین مظلومانه به شهادت رسیدند، هنوز تعدادی از مجروحان انقلاب بزرگ 15 خرداد رمق داشتند، نفس می کشیدند و جان داشتند که گودال کندند و زنده به گورشان کردند.

وی بیان داشت: نیم قرن گذشت و شهیدان 15 خرداد مانند سرو قامت کشیده ماندند و امروز فرزندان و نوادگان آنها سرشان را بالا می گیرند که سرمایه ای نفیس تقدیم انقلاب کرده اند.

آیت الله خاتمی با اشاره به تقارن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) و نیم قرن 15 خرداد 1342 اشاره هایی به زندگی سیاسی و اجتماعی آن امام همام داشت و تصریح کرد: هیچ امامی را نداریم که به اندازه آن امام محبوس شده باشد، آن حضرت حبس ابد بودند، جرم امام کاظم(ع) خداجویی و عشق به خداوند بود، جرم این امام بزرگوار همانی بود که امروز در دنیا شاهدیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: احساسمان از ابتدای تبلیغات ریاست جمهوری این بود که برخی از کاندیداها عقده های 10 ساله خود را ابراز می کنند؛ نطق برخی از کاندیداها بوی تعفن سیاه نمایی را به مشام می رساند که اگر هم رأی بیاورند سرافکنده خواهند بود.

وی اظهار داشت: بی انصافی است که بعد از سال 34 سال از پیروزی انقلاب بگوییم هیچ کاری انجام نشده است، در زمینه های علمی و اقتصادی با همه تحریمها و .. پیروز هستیم و تحریمها را دور زده ایم؛ هیچ تحرکی در منطقه نیست مگر اینکه روی ایران حساب کنند.

آیت ‌الله خاتمی با بیان اینکه سیاه نمایی ها خلاف شرع و عقل و منطق است، گفت: موضع ما موضع مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی عنوان کرد: برخی افراد نباید گمان کنند که مشکلات ما با تعامل غیرمنطقی با بیگانگان حل می ‌شود، باید همراه با تدبیر به اصول خود پای بند باشیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اسلامیت و جمهوریت نظام، ولایت فقیه و اتکا بر آرای عمومی از ارکان قانون اساسی است و رئیس جمهوری که می‌ خواهد زمام امور اجرایی کشور را به دست گیرد باید زیر نظر ولایت مطلقه امر عمل کند.

وی تأکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید التزام اعتقادی و عملی به ولایت فقیه داشته باشد و اگر دشمنان ملت به نامزدی تمایل نشان دادند باید موضع گیری او به گونه ‌ای باشد که با بیانیه‌ ای رسمی برائت خود را اعلام کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: