آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 7 خرداد ماه 1392 = 28-05 2013

۳۰۰ كارگاه ریخته گری در اصفهان باید تعطیل شوند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به استقرار و فعالیت ۳۰۰ كارگاه ریخته گری در محدوده شهر، گفت: براساس معیارهای زیست محیطی این كارگاه های ریخته گری مشمول بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها بوده و باید تعطیل شوند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وحید فولادگر، مشكلات مالی و دسترسی به بازار كار را مانع اصلی برای انتقال این كارگاه ها به شهرك های صنعتی دانست و افزود: سازمان حفاظت از محیط زیست این كارگاه‌ها را به عنوان شغل‌های مزاحم و خاص معرفی كرده و بنابراین همكاری و هماهنگی شركت شهرك های صنعتی، مجمع امور صنفی و شهرداری برای انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر این که تمام كارگاه های ریخته گری در محدوده شهر مستقر بوده و سوخت آن ها نفت سیاه است، تصریح کرد: تمام كارگاه‌ها با دریافت مجوزهای لازم مشغول به فعالیت هستند و دستگاه ها و ادارات ذیربط باید در این زمینه پاسخگو باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تعیین محل مناسب برای جابه جایی كارگاه های ریخته گری گفت: مشكلات مالی و دسترسی به بازار كار مشكل اصلی مدیران كارگاه ها برای انتقال به شهرك های صنعتی است؛ از این رو لازم است مسئولان شهرك های صنعتی تمهیدات لازم را برای استقرار و فعالیت این كارگاه ها اندیشیده و در این زمینه از هیچ تلاشی برای تسریع در این امر دریغ نكنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: