آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 7 خرداد ماه 1392 = 28-05 2013

تیم احمدی نژاد: گزارش اصل 90 دروغ محض است

به دنبال انتشار مطلبی از سوی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی که در آن اسامی همسر و فرزند حمید بقایی به عنوان همراهان سفر رئیس‌جمهور به آمریکا مطرح شده، اداره کل روابط عمومی معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد ریاست جمهوری به این شبهات پاسخ داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به دنبال انتشار مطلبی از سوی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی که در آن اسامی همسر و فرزند حمید بقایی به عنوان همراهان سفر رئیس‌جمهور به آمریکا مطرح شده، اداره کل روابط عمومی معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد ریاست جمهوری به این شبهات پاسخ داده است.

متن جوابیه به شرح زیراست:

1- گزارش آقای پور مختار رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کبودر آهنگ مبنی بر همراهی همسر و فرزند آقای حمید بقایی در سفر رئیس جمهور به آمریکا خلاف واقع و دروغ محض بوده و خانواده ایشان تا کنون سفری به آمریکا نداشته اند.

2- جای بسی تأسف است که کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی که می‌بایست مرجع گزارشات دقیق و صحیح مورد استناد قضایی باشد این گونه گزارشات خلاف واقع و کذب منتشر می‌نماید که نتیجه‌ای جز وهن مجلس و تشویش افکار عمومی در پی ندارد. آیا انتشار این گزارش خلاف واقع دلیلی بر عدم دقت در تهیه گزارش و نهایتاً خلاف واقع بودن سایر گزارشات این کمیسیون نخواهد بود ؟ آیا استعفا و مجازات رئیس کمیسیون اصل 90 و دیگر تهیه کنندگان این گزارش خلاف واقع که موجب گمراهی مسئولان تصمیم گیر خواهد بود حداقل انتظار مردم نیست؟

3- لذا از هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی به ویژه جناب آقای لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌نماییم با این جرم آشکار یعنی تنظیم و ارائه گزارش خلاف واقع و کذب برخورد نمایند تا از این پس شاهد افول جایگاه کمیسیون اصل 90 نزد مردم نباشیم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: