آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 خرداد ماه 1392 = 22-05 2013

نیویورک‌تایمز: اینبار انقلاب پدر خود را خورده‌ است

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا با انتشار گزارشی موضوع رد صلاحیت اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از حضور در رقابت های انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مورد توجه قرار داده است.

به گزارش سایت عصر ایران، این روزنامه می نویسد: تصمیم به رد صلاحیت اکبر هاشمی رفسنجانی بسیاری از ایرانیان را در بهت و شوک فرو برد چون بیش از 70 درصد جمعیت ایران در دوره ای زندگی کرده اند که هاشمی در آن یکی از سران اصلی حکومت بوده است.

در این گزارش با اشاره به اینکه هاشمی یکی از اصلی ترین بنیانگذاران انقلاب اسلامی بوده است به نقل از مهدی یک معلم 27 ساله ایرانی می نویسد:" شایع است که انقلاب فرزندان خود را می خورد اما این بار ظاهرا انقلاب پدر خود را خورده است!"



حقیقتگو May 22, 2013 12:46 PM

نیویورگ تایمز آقا..شما از لحاظ این مطلب خیلی دیر متوجه شدید...انقلاب پدرخودش خورده که هیچی هضمش هم کرده و الان دوره خروج از روده بزرگه رو میگذرانه...حالا جماعتی که خواهان ایشان هستند باید قدر صبر اسلامی داشته باشن که این ایت الله از خروجی روده بزرگ خارج شودند !! کسیکه برای منافع مالی و میلیاردرشدن خودش در قبال گول زدن با دین و سوء استفاده از جماعت شهرستانی خرافت پرست و با زنده کردن دوباره ضحاک ماردش و کشتن کاوه "های" آهنگربدوران پیری رسیده است ...حالا خودش هم خوراک مارهای ضحاک میشود نه تعجبی داره و نه تاسفی و تاسف خوردن داره !! انقلاب اسلامی = مار اسلامی ....

گزارش یا اعتراض به این نظر


mahtab May 22, 2013 01:49 PM

امیدوارم با لطف الهی این انقلاب که دیگه کهنه شده همه پدر و مادر و رهبر چلاق و فرزندان خودش رو یک دامه ببلعد که همه مردم و کشور آزاد بشه و خوده مردم برای خودشان تصمیم بگیران نه این جانیان و دزدان و غارتگران.ننگ و مرگ بر این رژیم آخوندی کثیف.

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid May 22, 2013 03:34 PM

رفسنجانی امتحان خودشو پس داده شرم داشته باشه ایشان در دوره ریاست جمهوری چه کاری برا مردم کردند امیدوارم این بلا ۳۴ ساله هرچه زودتر از سره مردم ایران کم بشه و آزادی گذشته و احترام به ایران و مردم با شرف دوباره برگرده رسمنجانی هم بره به زباله تاریخ و انتخاب مسخره تمام بشه و کسی به صندوق رای حتا نزدیک هم نشوند ولایت فقیه که هاست چه نیازی به رای دارند فقط برا دوربینها خارجیها !؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


tanki 1 May 22, 2013 04:35 PM

پدره انقلابی که این بی پدر است --- بر چنین انقلابی و پدرش باید ررررررر یی یی یی .......

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak May 22, 2013 09:15 PM

آقای "حقیقتجو": این شهرستانی ها نبودند که انقلاب کردند. یادتون نرود که شما تهرانی های "متجدد" ملیونی به فرودگاه رفته و خمینی را خوش آمد گفتید. این کم سوادی و نداشت راستگویی است که دشمن همه ماست.

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: