آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 21 اردیبهشت ماه 1392 = 11-05 2013

برادر احمدی نژاد برای زدن سیلی به آمریکا ثبت نام کرد

داود احمدی نژاد برادر رئیس جمهور که اخیرا انتقاداتی را درباره دولت برادرش و نزدیکی وی با مشایی مطرح کرده بود، با حضور در ستاد انتخابات کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. وی در جمع خبرنگاران گفت که قصد حضور مستقل در انتخابات را دارد.

احمدی نژاد پس از نام نویسی در ستاد انتخابات کشور در گفت و گوی با ایرنا، درباره علت حضور خود گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ هدفی بالاتر از خدمت به مردم نیست چرا که در این نظام شرط اصلی همانطور که شهید بهشتی گفت که ما شیفتگان خدمت هستیم نه تشنگان قدرت، خدمتگزاری و خدمت کردن به مردم است.

برادر رییس جمهوری در ادامه اظهار داشت: در صورتی که رییس جمهور شوم تمام تلاش خود را در جهت خدمت به نظام جمهوری اسلامی به کار خواهم گرفت و سعی می کنم کشور را در سطوح علمی بیش از پیش ارتقاء دهم.

وی همچنین از اولویت کاری خود را در صورتی که رییس جمهور شود تمرکز بر روی مسایل اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: البته نظام جمهوری اسلامی ایران در سطوح فرهنگی و سیاسی از بالاترین رشد برخوردار هستند که استکبار جهانی در این راستا مستاصل از مردم است. طبق بیانات امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی به پشتوانه ملت چنان سیلی محکمی به آمریکا خواهیم زد که نتواند هجمه های خود را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران عملیاتی کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: