آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 15 اردیبهشت ماه 1392 = 05-05 2013

در قضیه سوریه تنها هستیم/فتنه اینبار جهانی خواهد بود

خبرگزاری تسنیم: رئیس قرارگاه عمار تاکید کرد: بنده معتقد بودم فتنه بعد از فتنه ۸۸، بزرگتر و جهانی خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار و عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عصر امروز یکشنبه در همایش جبهه خدمتگزاران جبهه آبادانی و پیشرفت با بیان اینکه فردی که بعد از امام خمینی(ره) زودتر از همه و زیباتر از همه فضا را رصد می‌کرد، آقا بود، اظهار داشت: آقا مشاهده کرد آرام آرام دنیا به صورتی متشتت می‌شود که این بار را باید یک کشور تحویل بگیرد.

وی با بیان اینکه بنده معتقد بودم فتنه بعد از فتنه 88، بزرگتر و جهانی خواهد بود، افزود: مقام معظم رهبری این مسئله را مشاهده کردند و امروز می‌بینیم که کل دنیا در سوریه ریخته‌اند و اینکه می‌گویند جمهوری اسلامی آنجا نیرو دارد، دروغ است.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه زمانی که مقام معظم رهبری واژه حماسه را به کار بردند، بنده در این باره تحقیقات زیادی کردم، گفت: براساس خط مقام معظم رهبری حماسه به معنای استفاده از استعدادهای خارج از قواعد تعریف شده است.

طائب با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در سال جدید از ما حماسه خواستند، گفت: حماسه به معنای این است که از قالب‌های قبلی بیرون بیاییم ‌یعنی اگر در قالب‌های قبلی وحدت‌ 20 -30 - 40 می‌شد، الان جواب نمی‌دهد و باید صددرصدی باشد.

وی افزود: رئیس جمهور فعلی خوب دوید البته بنده با او مسئله دارم اما باید فوق این حرف‌ها بدویم چرا‌که بارها در حال ریختن روی دوش ماست.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: تنها کسی که 6 ماه، یک سا‌ل و دو ‌سال آینده را می‌بیند، آقاست. امروز هر کشوری که از یوغ آمریکا بیرون بیاید، بارش بر دوش ما می‌افتد چراکه هیچ کشوری در دنیا نیست که این بار را تحمل کند.

طائب با اشاره به اینکه انتخابات آینده ما باید حماسه‌ساز باشد و در انتخابات شوراها حماسه‌سازان را انتخاب کنیم، گفت: امروز در دنیا در قضیه سوریه تنها هستیم و اگر ذره‌ای سستی داشته باشیم، بسیار بد است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: