آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 11 اردیبهشت ماه 1392 = 01-05 2013

سخنگوی رژیم: ماه‌های آینده فوق‌العاده حساس است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات، اقتدارشان را نشان دهند زیرا ماه‌های آینده برای جمهوری اسلامی فوق‌العاده حساس و تعیین کننده است.

به گزارش فارس، مهمانپرست با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در گردنه حساس قرار دارد تصریح کرد: اگر این گردنه را با اقتدار و صلابت طی کنیم پیروزی بزرگی در پیش روی ملت ایران خواهد بود و راه را برای رسیدن به دیگر اهداف هموار می‌سازد.

مهمان‌پرست به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: ماه‌های آینده برای ایران اسلامی فوق‌العاده تعیین کننده است و برای گذر از این گردنه تاریخی نیاز به یک حماسه، مانند حماسه‌هایی که در طول انقلاب اسلامی ملت ایران آفریده است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران از اقتدار ملی و منطقه‌ای برخوردار است، افزود: در دنیا اگر قدرتمند باشیم می‌توانیم به حقوق خود دست یابیم امروز اگر دشمن احساس کند ما در مقابل فشارها تسلیم شده‌ایم و عقب نشینی کرده‌ایم ضمن اینکه فشارها را افزایش می‌دهد به توطئه‌های دیگر دست می‌زند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اقتدار داخلی دارای ویژگی‌هایی همچون وحدت، انسجام ملی، پایبندی به اصول و ارزش‌ها و وحدت فرماندهان نظامی است، اضافه کرد: اگر میخواهیم بدرستی از این گردنه تاریخی عبور کنیم باید ضمن رعایت این ویژگی‌ها، بار دیگر حماسه بیافرینیم.

مهمان پرست، انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری را مورد اشاره قرار داد و گفت: ملت ایران این انتخابات را در پیش رو دارند باید با مشارکت گسترده در این عرصه، با حماسه آفرینی اقتدار خود را نشان دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه برفراهم شدن زمینه ایجاد حماسه سیاسی تاکید کرد و گفت: با حضور و مشارکت مردم ایران در انتخابات 24 خرداد ضمن اینکه حماسه سیاسی در ایران اسلامی محقق می‌شود زمینه حماسه اقتصادی هم فراهم خواهد شد.



پایگاه شیاطین مقدس May 1, 2013 06:48 PM

اول به آقایون دایناسورهای عربستان که قرنهاست سوار ملت ایران شدند بفرمایید تشریف منحوسشان را ببرند به همان بغداد و کوفه و لندن و تورونتو که شده پایگاه شیاطین مقدس، دست از خون ملت ایران بشویند و توبه کنند از جنایت و فتنه های هزار سال اخیر بر ضد این ملت و گورشان را از ایران گم کنند بروند، تا ایران برای همه ایرانیان باشد و مهد مهر نه اینکه جهنم همه ایرانیان باشد و بهشت زالوهای مقدس بابلی و کوفی! اینها کوجایشان به علی برده یا به انسان؟ که انتظار دارند ملتی را به نام این و آن به گروگان بگیرند و همچنان ما خفقان بگیریم تا آقایان دشمنان تاریخی سوار چندین نسل آینده هم بمانند و توی سر دخترکان ایران فردا هم بزنند و به جای احترام به زن، فحشا و فساد و غارت را دروغ را و تروریسم را و همه بدیها را به نام ایران و دین و علی و حسین رواج بدهند!؟ ای شیاطین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: