آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 اردیبهشت ماه 1392 = 29-04 2013

پسر رفسنجانی: پدر به جمع‌‌بندی نرسیده است

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ارتباط با کاندیداتوری وی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: تا امروز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

یاسر هاشمی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به سئوالی در ارتباط با کاندیداتوری پدرش در انتخابات یازدهم اظهار کرد: پدرم تاکنون به جمع‌بندی نرسیده است ولی در عین حال بسیاری از سیاسیون پیش‌بینی‌های مختلفی را داشته‌اند.

وی یک سری دغدغه‌هایی دارد که این دغدغه‌ها وی را برای حضور به جمع‌بندی نرسانده و البته تحلیل بنده این است که اگر این دغدغه‌ها رفع شود پدرم این تشخیص را بدهد که در صحنه حضور پیدا کند.

فرزند آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا پدرش با رهبر معظم انقلاب جلساتی پیرامون انتخابات داشته است یا خیر تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هر چند هفته یکبار جلسات مرتبی را با مقام معظم رهبری دارند که طبیعتا در این جلسات پیرامون انتخابات نیز بحث می‌شود.

هاشمی در ادامه در ارتباط با کاندیداتوری محمد‌رضا خاتمی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های وی رد صلاحیت است که این یکی از دغدغه‌ها برای عدم حضور تلقی می‌شود.



خودشیفته حسود دیکتاتور April 30, 2013 01:06 AM

هاشمی و خاتمی قبلا بقدر کافی رییس "جمهور" بودن و اینکه سه باره و چارپاره میخواهند بیایند نشانه چیزهای خوبی نیست، یا نشان خود محوری و خود شیفتگی عالیجنابان است، یا نشان مافیا گری نظام است یا قحطی رجال است که نیست، یا نمیخواهند هیچ ایرونی روی کار بیاید و ایران را برای بازماندگان خلفای جاهلیت قرق کرده اند، یا نشان بی عرضه گی خودشان است که جفتشان رویهم رفته شونزده سال نتوانستند یک نفر لایق را برای جایگزینی خود پیدا یا تربیت کنند، یا توان این کار را نداشتند یا به اطرافیان خودشان هم اعتماد کافی نداشتند یا همان خود شیفتگی مفرط و کبر و استکباری و دیکتاتور بودن اجازه نداد، یا حسودی یا حرص جاه و قدرت یا همه گزینه ها. خلاصه در این مورد اقلا احمدینژاد بقدر این دو نفر خودشیفته نبوده و حسود هم نیست که زیر پای یارانش را مثل عالیجنابان خالی کند. همین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: