آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 7 اردیبهشت ماه 1392 = 27-04 2013

سپاه در برابر تهدیدات دشمنان با اقتدار ایستاده است

سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: سپاه پاسداران این شجره طیبه امروز در برابر همه تهدیداتی که از سوی دشمنان صورت می‌گیرد همچنان استوار و با اقتدار ایستاده است.
به گزارش سپاه نیوز از قزوین، حجت الاسلام اسد‌الله رضوانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر قزوین در مسجد‌النبی این شهر با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران از برکات انقلاب اسلامی ایران و همچنین مبلغ این انقلاب است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: سپاه پاسداران خاری است در چشم دشمنان و بدخواهان نظام و امروز سپاه این شجره طیبه با همه تهدیداتی که از سوی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و این نهاد شکل می‌گیرد همچنان استوار و با اقتدار ایستاده است.
این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان به عظمت سپاه پاسداران اذعان دارند خاطرنشان کرد سپاه در برابر هر تهدیدی از سوی بدخواهان این نظام اسلامی پاسخ قاطعی را می‌دهد.
رضوانی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فهمیدند که مردم بصیر ایران اسلامی به بسیج و سپاه اعتماد دارند و به همین دلیل نیز تهاجم و شبهه افکنی گسترده‌ای را علیه این نهاد مقدس به کار بسته‌اند.
وی اذعان داشت: سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی به حق پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: همانطور که مقام معظم رهبری سال 92 را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند حضور مردم شریف و بصیر کشور در عرصه انتخابات می تواند به تحقق این راهبرد حکیمانه کمک کند.
رضوانی بیان داشت: مردم بصیر ایران اسلامی همگام با رهبری انقلاب اسلامی ایران همچنان در همه عرصه‌ها حضور چشمگیر داشته و به آرمان‌های انقلاب و شهدا وفادار هستند.
رضوانی اضافه کرد: در سال جدید اوج تبلور حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری بوده و روشنگری به منظور انتخاب رئیس‌جمهوری متناسب با شان انقلاب از وظایف همه دلسوزان انقلاب است.
رضوانی در خاتمه با بیان این مطلب که نخستین گام در سپاه طهارت و پاکی است و مجموعه پاسداران با ویژگی تقوا تنفس می‌کند در خصوص برنامه‌های هفته عقیدتی _ سیاسی عنوان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزاری نشست‌های بصیرت‌شناسی، حضور پاسداران در گلزار شهدا و چند برنامه دیگر برای هفته عقیدتی _ سیاسی در استان قزوین در نظر گرفته شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: