آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 اردیبهشت ماه 1392 = 26-04 2013

شعارهای‌ دولت ‌در افزایش ‌یارانه‌ها انتخاباتی ‌است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به طرح دولت برای پرداخت یارانه 250 هزار تومانی به مردم گفت: شعارهای دولت در افزایش یارانه ها تبلیغاتی و انتخاباتی است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سیدحسن عاملی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه اردبیل اضافه کرد: دولت باید اول مشخص کند که منابع مالی ناشی از افزایش یارانه را از کجا تامین می کند و در حالی که بودجه ندارد از کدام محل اعتباری آن را پرداخت خواهد کرد.

وی با اشاره به بروز تورم شدید ناشی از افزایش یارانه ها تاکید کرد: بودجه سال 92 بودجه انقباظی است و افزایش یارانه ها عملا شدنی نیست، دولت حتی 60 هزار میلیارد تومان بودجه یارانه ها را نتوانست تامین کند، اعتبار ناشی از افزایش چند برابری یارانه را از کجا خواهد آورد، دولت هم اینها را می داند.

دولت باید مورد وثوق مردم باشد

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه دولت باید مورد وثوق مردم باشد، نه اینکه خودش کار انتخاباتی کرده و اقداماتی انجام دهد که به ضرر جامعه و مردم باشد، متذکر شد: زیبایی کار دولت شعارهای انتخاباتی نیست، عمل گرایی است.

طرح افزایش یارانه ها در آستانه انتخابات توهین به شعور مردم است

وی این شعارها را انتخاباتی و تبلیغی برشمرد و یادآور شد: طرح این مباحث در آستانه انتخابات توهین به شعور مردم است.

عاملی با اشاره به سفرهای هیئت دولت به استان اردبیل و مصوبات ناشی از این سفرها بیان داشت: دولت در این سفرها میلیاردها تومان برای توسعه استان وعده داد، آیا محقق شد، اعتباراتی که قول داده شده بود، پرداخت شد که این شعارها طرح می شود.

حرکت دولت پوپولیستی است

وی تصریح کرد: اگر دولت می خواهد برای کاندیدای خودش تبلیغ کند، باشد بکند اشکالی ندارد، اما حداقل گرانی را افزایش ندهد، تورم ایجاد نکند، چنانچه برداشتن ارز مرجع کار درستی نبود و گرانی را در جامعه افزایش داد، اینها حرکت پوپولیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه احساس و عواطف مردم را برای انتخابات برانگیختن کار بسیار نادرستی است، تاکید کرد: مردم باید هوشیار باشند، چرا که در این ایام انتخاباتی برخی می خواهند سیاه نمایی کنند و شرایط کشور را بد نشان دهند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: