آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 اردیبهشت ماه 1392 = 26-04 2013

كار احمدی نژاد آب به آسياب دشمن ريختن است

عده‌اي از هم‌اكنون در تلاش براي نااميد كردن مردم هستند، اين كار آنها آب به آسياب دشمن ريختن است و بايد بدانند كه به اعتبار همين قانون اساسي، بر مسند كار آمده‌اند و اعتبار آنان از قانون و نظام و رأي همين مردم است و عاقلانه نيست كه بر شاخه بنشينيد و بن بزنيد.

به گزارش اداره‌كل روابط عمومي و تشريفات قوه قضائيه، آيت‌الله آملي لاريجاني در جلسه مسئولان عالي قضايي، با تأكيد بر اينكه انتخابات در نظام جمهوري اسلامي همواره آزاد بوده است، گفت: بحمدالله اين‌بار نيز مردم و گروه‌ها با شور و نشاط در انتخابات حاضر مي‌شوند و با بصيرت كامل حماسه سياسي ديگري مي‌آفرينند.

رئيس قوه قضائيه «تمكين عملي در برابر قانون» را اصلي‌ترين شرط براي تمام كانديداهاي رياست جمهوري و هواداران آنها برشمرد و گفت: تلاش براي تحميل كردن كانديداهاي مدنظر گروه‌ها، برخلاف قانون و نوعي زياده‌خواهي است و قطعا شوراي نگهبان در مقابل تمام اين زياده‌خواهي‌ها خواهد ايستاد.

رئيس دستگاه قضا تصريح كرد: تمام كانديداها بايد حرمت نهادهاي قانوني كشور و نظام را رعايت كنند و اينطور نباشد كه وقتي آنان از ما حمايت كنند و سركار باشيم، مورد قبول باشند و وقتي حرف اين نهادهاي رسمي موافق ما نيست، بگوييم قبول نداريم.

آيت‌الله آملي لاريجاني تلاش غيرقانوني و فشار آوردن براي ورود افراد مدنظر هر گروه و جرياني به انتخابات را خلاف قانون و خلاف شرع دانست و افزود: بحمدالله شوراي نگهبان تا به حال با صلابت در مقابل زياده‌خواهي‌ها ايستاده و اين دوره نيز قطعا چنين خواهد شد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: