آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 اردیبهشت ماه 1392 = 24-04 2013

جنگ نرم؛ بروز خیانت‏هایی از داخل سپاه و بسیج

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: سپاه پرچمدار مبارزه با جنگ نرم دشمنان بوده و نهضت علمی سپاه در دهه سوم تشکیل این نهاد شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏اکبر انارکی عصر امروز در مراسمی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) بیان داشت: در مرحله بعد و در مواجهه با جنگ نرم دشمنان، از همان زمان که مقام معظم رهبری مقوله شبیخون فرهنگی را مطرح کردند، سپاه وارد عرصه مبارزه شد.

انارکی ادامه داد: بروز خیانت‏هایی از داخل سبب شد تا سپاه و بسیج نتوانند عرصه جنگ نرم را در دست بگیرند.

وی اضافه کرد: امروز سپاه و بسیج با همکاری یکدیگر، این جبهه را نیز به طور کامل پوشش داده‏اند و در این راستا، با ورود به شبکه‏های مجازی، تربیت افسران جنگ نرم و به خصوص تشکیل بسیج اقشار، جبهه متحدی را برابر جنگ نرم دشمنان ایجاد کرده‏اند.

نهضت علمی سپاه در دهه سوم تشکیل این نهاد

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه همچنین با اشاره به خلق حماسه‏های علمی از سوی بسیجیان اظهار کرد: شهدای هسته‏ای نمونه بارز تحقق منویات رهبری در خلق نهضت علمی در کشور هستند که از تفکر بسیجی سرچشمه می‏گیرند.

انارکی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکیل معاونت‏های علمی و پژوهشی به سوی برنامه‏ریزی علمی گام بر می‏دارد.

وی تصریح کرد: سپاه در برهه کنونی با تقویت بُعد علمی سپاهیان و بسیجیان و هدایت افراد به سمت دانشگاه‏ها و سایر مراکز علمی، آنان را به بدنه مدیریتی کشور تزریق می‏کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: