آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 30 فروردین ماه 1392 = 19-04 2013

پدر مظنونان انفجار بوستون: فرزندانم مسلمان مومن اند

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو، پدر دو مظنون انفجارهای بوستون گفته فرزندانش از مسلمانان مومن هستند و احتمالا فریب خورده اند و دست به این کار زده اند.

از سوی دیگر گزارشگر بخش عربی راشا تو دی (روسیا الیوم) گفته است، مظنونان انفجارهای بوستون دو برادر چچنی هستند که نیروهای امنیتی روسیه در تعقیب آنان بودند.

وی گفت، اطلاعات موجود نشان می دهد برادران سرنیف، چچنی تبار هستند و مدتی در شهر ماخاچ قلعه جمهوری داغستان روسیه زندگی کرده اند و سپس برای تحصیل به آمریکا رفته اند.

وی افزود، بر اساس اطلاعات موجود، این دو برادر در ارتباط با اقدامات تروریستی در داخل روسیه تحت تعقیب دستگاه های امنیتی روسیه هستند. این افراد مدت زیادی تحت تعقیب بودند ولی در نهایت توانستند به آمریکا فرار کنند.

وی افزود، بررسی ها درباره این دو نفر ادامه دارد ولی با مشخص شدن هویت این دو برادر، مسائل زیادی در مورد انفجارهای بوستون روشن خواهد شد.


بسیاری از شبه نظامیان چچن به القاعده پیوسته اند

گزارشگر شبکه خبری سی ان ان نیز در این باره گفت، در سالیان اخیر شمار زیادی از شبه نظامیان چچن به القاعده پیوسته اند و در کنار القاعده در مناطقی مانند افغانستان و عراق در جنگ مشارکت داشته اند.

وی افزود، البته هنوز نمی دانیم که آیا ارتباطی میان آنها و عاملان انفجارهای بوستون وجود دارد یا خیر. اما نهادهای امنیتی ارتباط احتمالی میان آنان را بررسی می کنند.

وی گفت، ماموران اطلاعاتی آمریکا در حال بررسی فعالیتها و ارتباطات این دو متهم در گذشته هستند و حضور آنها را در پایگاه های اجتماعی اینترنتی بار دیگر با دقت بیشتر پیگیری می کنند.





nazar April 19, 2013 05:08 PM

بله خب اولش ما فکر میکردیم این آخوندا از اصلاح طلب تا افراطی همشون مسلمون مؤمن اند! ولی بعد معلوم شد که نه خیر اینها جاسوس بودن و چند نسل بین ایران و اطراف میچرخان و حالا هم که مارو کشتن و غارت کردن و برگشتن بغل اربابشون میگن هیچ احساسی نسبت به ایران نداریم! ! این یارو هم دروغ میگه . هیچ احساسی نسبت به روسیه و چچن و آلمان و امریکا و هیچ کجا ندارن چاخان زیاد میکنن این مذهبی نما ها باور نکن.

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: