آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 30 فروردین ماه 1392 = 19-04 2013

21 تالار پذيرايی در استان گيلان پلمپ شد

خبرگزاري آريا-21 تالار پذيرايي به علت عدم رعايت ضوابط و مقررات انتظامي در يك ماهه گذشته سالجاري در استان گيلان پلمپ شد. ...

خبرگزاري آريا-21 تالار پذيرايي به علت عدم رعايت ضوابط و مقررات انتظامي در يك ماهه گذشته سالجاري در استان گيلان پلمپ شد.
به گزارش خبرنگار آريا، سرپرست اداره نظارت بر اماكن عمومي فرماندهي انتظامي استان گيلان با اعلام اين خبر گفت: با شروع تعطيلات نوروزي اين اداره طي جلسه تعاملي با دعوت از مسئولان سازمانهاي گردشگري، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، تعزيرات، حمل و نقل، شهرداري و... بازديد از واحدهاي صنفي را در دستور كار خود قرار داد.
سرهنگ رضا محمدزاده اظهار داشت: با تشديد اقدامات نظارتي و كنترلي مستمراً تالارهاي پذيرايي با گشت هاي تلفيقي مورد رصد كنترلي پليس قرارگرفته و در نتيجه،21 تالار پذيرايي به علت عدم رعايت ضوابط و مقررات انتظامي در يك ماهه گذشته سالجاري پلمپ شد.
وي با بيان اينكه بازديد از صنوف از مطالبات مردمي است، افزود: در يك ماه گذشته هزار و 486 واحد صنفي اعم از تالارها، سفره خانه ها ي سنتي، چايخانه ها، نت سراها و كافي شاپ هاو... در استان گيلان مورد بازديد قرار گرفته و از 31 تالار نيز برابر قانون نظام صنفي تعهد كتبي اخذ شده است.
سرپرست اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس گيلان در پايان بيان داشت: از واحداهاي صنفي بازديد شده 5 هزار و 457برگ توتو،3 هزار و 940حلقه سي دي ناهنجار،59 دست سنگ دبنا، مقاديري تجهيزات ماهواره نيز كشف و ضبط شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: