آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 فروردین ماه 1392 = 18-04 2013

اتهام سرقت به رهبر مخالفان حکومت پوتین

به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، مقامات روسیه روز پنجشنبه با افزایش فشارها بر یکی از بزرگترین منتقدان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور، تحقیقات کیفری تازه ای را در مورد الکسی ناوالنی یک روز پس از محاکمه وی به اتهام سرقت آغاز کردند.

ناوالنی که به سازماندهی اعتراضات بر ضد پوتین کمک کرده است و به عنوان یکی از مبارزان با فساد دولتی به حساب می آید، ارتکاب هر گونه تخلفی را تکذیب می کند و می گوید در چارچوب تلاش های کرملین برای سرکوب مخالفان، اتهامات وارده به وی ساختگی است.

کمیته تحقیق روسیه که مستقیما در برابر پوتین پاسخگو است، اعلام کرد ناوالنی و اولگ، برادر وی مظنون به کلاهبرداری سه میلیون و هشتصد هزار روبلی (صد و بیست هزار دلار) از یک شرکت در سال دو هزار و هشت هستند.

ناوالنی در توییتر با شیطنت به خبر تحقیقات جدید در مورد خود واکنش نشان داد و گفت: من در قطار بیدار شدم و متوجه شدم که یک پرونده کیفری دیگر تشکیل شده است. این بدین معناست که سفر ما موفق بوده است.

وی که روز چهارشنبه به اتهام سرقت در شهر کروف محاکمه شد، این سخنان را در راه بازگشت به مسکو از طریق قطار بیان کرد.

در صورتیکه ناوالنی سی و شش ساله به اتهام سرقت مجرم شناخته شود، ممکن است به ده سال حبس محکوم گردد.

ناوالنی که برجسته ترین سیاستمدار مخالفی است که در روسیه محاکمه می شود، اعلام کرد معتقد است پوتین دستور تحقیقات و محاکمه او را به منظور به حاشیه راندن وی به عنوان یک رقیب انتخاباتی احتمالی صادر کرده است.

کرملین با تکذیب اعمال فشار بر دادگاه ها، اعلام کرده است پوتین از دادگاه ها برای اهداف سیاسی استفاده نمی کند.



amir April 18, 2013 08:45 PM

وئیس مستبد کرملین و نوچه کاگ ب خود یکی از دزدان فاسد وخونریز روسیه وجانی تر از استالین است.این قاتل بلفطره وضد بشر با این انگ ها می خواهد.مخالفیش را بترساند.او خجالت می کشد که بگوید.من مسیح مقدس زمانم؟؟؟شاید ادعا کند؟(نعوذ بالله) خود خدایم؟؟؟؟!!!!از این بیشرم هرچه بگوییدبر می آید.شرم بر او باد؟؟؟؟مردم جهان هشیار باشید.برای برقراری صلح و آزادی انسانها اول باید این مست زنگی را به گورستان تاریخ فرستاد. مردم جهان اتحاد اتحاد اتحاد در جهت نابودی این بزرگترین دیکتاتور تمام دوران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: