آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 فروردین ماه 1392 = 16-04 2013

احمدی نژاد: ما بمب اتم هستیم

جام نیوز: رئیس جمهور: کسانی که بر دنیا مسلط هستند، علاقه‌مند هستند که انرژی هسته‌ ای در سلطه آنها باقی بماند و یک فریبکاری بزرگ در حال انجام دادن هستند و به گونه‌ای تبلیغ می‌کنند که گویی انرژی هسته‌ ای مساوی با بمب هسته‌ ای است. در صورتی که این یک دروغ بزرگ است.

شبکه"اسکای نیوز عربی" امروز در پایگاه اینترنتی خود گزارش داد: محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران در سخنانی در جمع دانشگاهیان دانشگاه "ابومه کالاوای" بنین گفت: زورگویان یک فریبکاری بزرگ دیگر نیز انجام می‌دهند و می‌گویند مخالف بمب اتم هستند در حالی که دارای انبارهای گسترده بمب اتم هستند و اگر کسی مخالف بمب اتم است، نباید دارای انبارهای گسترده بمب اتم باشد.

بنا بر این گزارش، احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه این فرهنگ‌ها بمب اتم می‌خواهند و ملت ایران بزرگ است و دارای فرهنگ غنی‌ای است و به دنبال بمب اتم نیست، گفت: امروز دنیا را بمب اتم تهدید نمی‌کند بلکه اخلاق استعماری دنیا را تهدید می‌کند و ما همه که ضد اخلاق استعماری هستیم، بمب اتم هستیم.

وی افزود: کسانی که بر دنیا مسلط هستند، علاقه‌مند هستند که انرژی هسته‌ ای در سلطه آنها باقی بماند و یک فریبکاری بزرگ در حال انجام دادن هستند و به گونه‌ای تبلیغ می‌کنند که گویی انرژی هسته‌ ای مساوی با بمب هسته‌ ای است. در صورتی که این یک دروغ بزرگ است.

وی با بیان اینکه "انرژی هسته‌ ای یک چیز است و بمب هسته‌ ای چیز دیگر؛ این انرژی مفید باید برای تمام ملت‌ها باشد"، افزود: سلطه‌گران می‌خواهند انرژی هسته‌ ای فقط در اختیار خود آنها باشد و هر کشور مستقل دیگری به دنبال دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ ای می‌رود، تبلیغ می‌کنند که به دنبال بمب اتمی است.

وی با تاکید بر اینکه آنها باید انبارهای گسترده بمب اتمی خود را از بین ببرند تا نشان دهند در این ادعا یعنی مخالفت با بمب اتم صادق هستند، گفت: دوران بمب اتم گذشته است. بمب اتمی دیگر فایده ندارد و در مناسبات سیاسی تاثیری ندارد. بمب اتم متعلق به قرن گذشته است و هرکس خیال کند با بمب اتم می‌تواند بر دنیا حاکم باشد، یک احمق سیاسی است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: