آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 24 فروردین ماه 1392 = 13-04 2013

احمدی‌نژاد نگاه ۲۰ ساله به ریاست جمهوری خود دارد

آقای رئیس جمهور حقیقت را نمی‌گوید متاسفانه جایی هم وجود ندارد که دست وی را گرفته و از او در مورد اظهاراتش سوال کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری خود نگاه ۲۰ ساله دارد و براین اساس حرف می‌زند در حالیکه باور من این است که این نگاه‌ها هرگز در کشور ما جواب نمی‌دهد.

سید رضا اکرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص وعده‌های بلند مدت احمدی‌نژاد در آستانه عمر دولت خود یادآور شد: احمدی‌نژاد در دوره ۸ ساله خود به قدری توقعات و مطالبات را بالا برده است که هر کس موفق به رای آوری شود با کوهی از مشکلات مواجه خواهد بود.

وی افزود: اظهارات احمدی‌نژاد نشان می‌دهد که وی در ذهن خود تنها ۸ سال را به تصویر نکشیده است که بگوید در مرداد ماه همه چیز تمام خواهد شد.

اکرمی با بیان اینکه کشور ما از نظر سیاسی و اجتماعی کشوری سیال است، گفت: ایران از این لحاظ با کشوری همچون روسیه که دارای احزاب قوی است قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: احمدی‌نژاد علی رغم درآمد بالایی که این دولت از فروش نفت و گاز داشته است، نتوانسته آنطور که باید کارهای زیربنایی را انجام دهد؛ به عبارت دیگر وی کم آورده و ناگزیر است مدام وعده دهد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: به طور مثال بحث یارانه‌ها، بازی نیست که بتوان به هر صورتی که شده است در مورد آن تصمیم گرفت بلکه این یک بحث هدفمند است که برای متقارن شدن قیمت‌ها مطرح شد در حالیکه هنوز احمدی‌نژاد نمی‌تواند موفقیت این طرح را به صورت هدفمند و قانونی اعلام کند.

اکرمی افزود: در قانون سال ۸۹ تصویب شد که ۵۰ درصد حامل‌های انرژی به مردم، ۳۰ درصد به بخش تولید و مابقی به موارد دیگر اختصاص پیدا کند. در صورتیکه از این میان یک درصد هم به بخش تولید پرداخت نشد و بنابراین سوال این است که چطور می‌توان در این شرایط مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را مطرح کرد و یک طرفه به مردم وعده داد.

وی با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد همواره مردم فریبی می‌کند، گفت: رئیس جمهور بار‌ها اظهار داشته است که ما می‌خواستیم ۲۵۰ هزار تومان به هر نفر به عنوان یارانه بدهیم اما نگذاشتند ولی هیچ‌گاه طرف دیگر این مساله را بازگو نمی‌کند که این مبلغ را از کجا می‌خواست تامین کند.


اکرمی در پایان عنوان کرد: آقای رئیس جمهور حقیقت را به مردم نمی‌گوید متاسفانه جایی هم وجود ندارد که دست وی را گرفته و از او در مورد اظهاراتش سوال کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: