آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 24 فروردین ماه 1392 = 13-04 2013

راه‌اندازی سايت بازی‌ و سرگرمی ‌های اسلامی

گروهی از طراحان بازی و سرگرمی در فرانسه، به منظور پاسخگويی به تقاضای كودكان مسلمان اين كشور، اقدام به راه‌اندازی پايگاه اينترنتی ويژه بازی و كارتون اسلامی كرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی «islammessage»، گروه طراحان بازی و سرگرمی «دارالاثريه» در فرانسه اقدام به راه‌اندازی پايگاه اينترنتی ويژه‌ای از بازی و كارتون‌های اسلامی در اين كشور كردند تا از اين طريق هرچه بيشتر پاسخگوی نيازهای خانواده‌های مسلمان فرانسه باشند.

گروه «دارالاثريه» با توجه به علاقه فراوان كودكان به بازی و سرگرمی و عدم وجود انواع آموزنده و اسلامی آن در فرانسه، اين پايگاه را راه‌اندازی كردند تا فرزندان خانواده‌های مسلمان بتوانند از بازی و سرگرمی‌های موجود در آن كه مطابق آموزه‌های اسلامی طراحی شده، بهره ببرند و در عين حال شناخت خود درباره دين مبين اسلام ‌را تقويت كنند.

به اين ترتيب فرزندان خانواده‌های مسلمان در يك فضای شاد و مفرح، مفاهيم اسلامی و اعتقادی را ياد خواهند گرفت و آموزه‌های ناب اسلامی را از كودكی در درون خود نهادينه‌سازی خواهند كرد.

در ضمن قصه‌های آموزشی از داستان زندگی پيامبران(علهيم‌السلام) و انسان‌های برجسته مسلمان در طول تاريخ نيز بر روی اين پايگاه آموزشی قرار داده خواهد شد تا كودكان به آن مراجعه و از آن عبرت آموزند.

از تمامی كسانی كه در زمينه طراحی سايت و برنامه‌های سرگرم كننده و آموزشی مهارت دارند نيز، دعوت شده است تا با اين گروه همكاری كرده و با ارائه كمك‌های مالی يا در اختيار گذاشتن تخصص خود، آنان را در اجرای تصميمات ياری رسانند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: