آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 19 فروردین ماه 1392 = 08-04 2013

احمدی ‌نژاد عاشق ریختن آبروی افراد است

دیگربان: احمد خورشیدی٬ دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب گفته که محمود احمدی‌نژاد «عاشق آبروریزی افراد است» و رئیس دولت‌های نهم و دهم اراده محکمی برای جمع کردن نوار علیه افراد دارد.

آقای خورشیدی این مطالب را در گفتگویی که روز دوشنبه (۱۹ فروردین) از وی در وب‌سایت «پارسینه» منتشر شده بیان کرده است.

پدر داماد محمود احمدی‌نژاد در این گفتگو افزوده که رئیس دولت‌های نهم و دهم پس از دستیابی به قدرت٬ بحث «اتهام زنی» را از‌‌ همان روز اول در نهاد ریاست جمهوری پیاده کرده است.

وی گفته مواردی از ورود و برخورد احمدی‌نژاد به مسائل «خصوصی» خانواده برخی افراد در اختیار دارد که نمی‌‌تواند آن‌ها را بیان کند.

خورشیدی اظهار کرده است: «نوار جمع کردن از سوی ایشان {احمدی‌نژاد} از‌‌ همان ابتدا هم باب بود و اراده محکمی در این خصوص داشتند و عاشق این کار بودند. آقای احمدی‌نژاد عاشق آبروریزی افراد است.»

دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اظهار کرده که «در طول ۳۴ سال انقلاب اسلامی بنده به این اندازه بی‌قانونی از هیچ دولتی ندیده بودم.»

وی از احمدی‌نژاد به عنوان مقامی بی‌اعتنا به «دغدغه‌های مردم» نام برده که «دست به سوء‌استفاده از امکانات دولتی و مردمی در جهت امیال خصوصی خود» زده است.

احمدی‌نژاد که روزگاری به عنوان «معجزه هزاره سوم» یاد می‌شد و گروهی می‌گفتند امام دوازدهم شیعیان در خواب از آن‌ها خواسته به وی رای دهند٬ مدت‌هاست مورد غضب محافظه‌کاران قرار گرفته است.

محمود احمدی‌نژاد پیش از ایستادگی در مقابل دستور علی خامنه‌ای مبنی بر ضرورت ادامه فعالیت حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات٬ رئیس جمهوری آرمانی رهبر محافظه‌کاران محسوب می‌شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: