آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 فروردین ماه 1392 = 06-04 2013

قطعی مکرر آب مردم بابل را کلافه کرده است

شمال نیوز:در حالیکه مردم بسیاری از مناطق شهری بابل در لحظه تحویل سال با قطعی چندین ساعته آب شرب روبرو بودند تداوم این مشکل در روزهای اخیر باعث کلافه شدن شهروندان این شهر شده است.

به گزارش شمال نیوز مشکل قطعی آب در بابل که بارها و بارها از سوی مسئولین و مردم مورد تذکر جدی واقع شده این روزها شدت بیشتری به خود گرفته به گونه ای که همزمان با تحویل سال مردم بسیاری از نقاط شهری در بایل از جمله کمربندی غربی،کمربندی شرقی،آرامگاه معتمدی،میدان شهید بزاز،حیدرکلا،کفشگرمحله و ... مواجه با قطعی آب شرب شده بودند و این امر همچنان در برخی از نقاط و بالاخص در منطقه حیدرکلا این شهر به صورت قطعی چند ساعته در روز ادامه دارد.

این در حالیست که مسئولین ذیربط نه تنها در شهرستان پاسخگوی این مشکلات نبوده بلکه مسئولین مربوطه در آب وفاضلاب استان نیز علیرغم اعلام رسانه ای موضوع تا کنون پاسخگوی شهروندان نبوده اند.

همه این مسائل در حالی اتفاق می افتد که تا زمان گرم شدن هوا مدت زمان تقریبا" زیادی باقیست.از طرفی وظیفه مسئولین در آب و فاضلاب استان ایجاب می کند قبل از قطعی آب در هر منطقه ای به طرق مقتضی به شهروندان اطلاع رسانی داشته و اینگونه باعث ایجاد اذیت و کلافه شدن مردم شریف این مناطق نباشند.

امید است در سال جدید مسئولین ذیربط با نشان دادن همت بیشتر مشکل چندین ساله آب شرب در این شهر و دیگر شهرهای استان را حل نمایند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: