آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 14 فروردین ماه 1392 = 03-04 2013

12 میلیارد دلاراختلاس+4 میلیارد دلار دیگر

وبلاگ http://1367executions.wordpress

به قول یاس: از چی بگم؟

تیتر مطلب طوری است که آدم یاد تبلیغ بانک ها برای شرکت در قرعه کشی می افتد! ولی این ارقام از اختلاس ها و دزدی های روشن دولت خدمت گذار است

ببینید که چه طور بدون سر و صدا و حتا بدون دخالت دست ، پول هایمان را دزدیدند، کسی هم صدایش در نیامد، اینها از نشانه های ظهور است!

«شکایت چهار میلیارد دلاری» مجلس از دولت

روزنامه جهان صنعت، سه‌شنبه: «چند ماه پس از کشف اختلاس ۳ هزار میلیاردی در سیستم بانکی و مالی کشور، این بار مجلس از تخلف مالی شش هزار میلیارد تومانی دولت در درآمدهای نفتی کشور پرده برداشت» و روز دوشنبه در گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره «چگونگی تخصیص درآمدهای نفتی کشور» و اجرای «قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور» که از سوی محمد مهدی مفتح، سخنگوی این کمیسیون قرائت شد تخلف دیگری از سوی دولت آشکار و معلوم شد که دولت «۴ میلیارد دلار از پول نفت را به خزانه کشور» واریز نکرده‌است.

حالا چه جوری همان سال گذشته حساب کردن که 4 میلیارد دلار شده 6000 میلیارد تومان و نرخ مرجع چی بوده بماند! من که با نرخ 3500 تومان این روزها حساب کردم شد 14000 میلیارد تومان!

چهارده هزار میلیارد تومان یکی دیگر از اختلاس های دولت احمدی نژاد، بهترین و پاک ترین دولت پس از مشروطه ، حالا شما کژژژژژژژژژژش ندین
نکته ی جالب اینجاست که رییس جمهور محبوب و دزد ، هیچ توجهی هم به این خبرها نمی کنه و همچنان سر در آخور حکومت دارد و مشغول چاپیدن

باور نمی کنید!؟!؟

سحام نیوز :
دولت پاک دست و عدالت طلب در اقدامی تدریجی، یارانه نقدی ۷۰ میلیون ایرانی را به مبلغ حدود ۳ هزار میلیارد تومان پرداخت نکرد.
به گزارش بازتاب،‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد، سرانجام دولت احمدی‌نژاد ظرف دو سال با ایجاد تاخیرهای تدریجی موفق گردید یارانه یک ماه ایرانیان را پرداخت نکند و بدون آنکه کسی متوجه شود، ۳هزار میلیارد تومان حق ۷۰ میلیون نفر را به جیب بزند.
.

.

همچنین بر اساس گزارش تفریغ بودجه 89 دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی مبلغ 12 میلیارد و 215 میلیون و 676 هزار و 471 دلار از مبالغ قابل واریز به حساب ذخیره ارزی از محل درآمدهای نفت خام به حساب ذخیره ارزی واریز نشده است.

این مواردی است که در خبرها آمده و ما می دانیم، به قول معروف: سر کلفتش زیر لحافِ، خدا می داند که چقدر دزدی کرده این دولت پاک، در حقیقت احمدی نژاد و دوستان از عاشقان قدرتند، نه شیفتگان خدمت!

کاری که این حکومت با سرمایه و دارایی کشور و مردم ایران می کند من را یاد فیلمهای مستند حیات وحش انداخت، زمانی که لاشخوران بر لاشه ی مرداری فرود می آیند و چنان گوشت را از استخوان پاک می کنند که باور اینکه زمانی گوشت به استخوانها و دنده ها بوده مشکل می شود



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: