آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 اسفند ماه 1391 = 17-03 2013

به جای فيلتر کردن سايتها با فتنه گران قم برخورد شود

نماينده اسدآباد با بيان اينکه توقع از قوه قضائيه اين است که با آمران و مديريت فتنه 22 بهمن قم برخورد کند، گفت: جبهه پايداري که اين غائله به برخي از حاميان آنان منتسب شده است، تاکنون رسما و صراحتا از اين اقدام شنيع اعلام برائت نکردند.

به گزارش صراط ، بهروز نعمتي در پاسخ به اين که در فيلمي که از جلسه بصيرت‌‌افزايي جبهه پايداري در قم منتشر شده، تصاوير برخي حاضران با تصاوير اخلال‌گران حادثه قم تطابق دارد، تصريح کرد:‌ جرياني از سال 64-63 ايجاد شده که به دنبال ستيز با خط ولايت است اما با اين اتفاقات نقاب از چهره اين جريان برداشته شد.

عضو کميسيون صنايع و معادن ادامه داد: اين جريان در بسياري از ارکان نظام نفوذ کرده و ارتباطاتي با انجمن حجتيه دارد که به دنبال تحقق اهداف سياسي خاصي است و کاري با اعتقادات مردم ندارد بر اين اساس به حريم حضرت معصومه(س) احترام نمي‌گذارد و تنها به دنبال لطمه زدن به اصل ولايت فقيه است.

نعمتي در پاسخ به اين پرسش که کميته فيلترينگ ، سايتي را که براي اولين بار فيلم جلسه موسوم به بصيرت جبهه پايداري را پخش و چهره‌هاي برخي از حاضران را با چهره‌هاي اخلا‌گران قم تطابق داد، را فيلتر کرده است گفت: برخي دنبال پياده‌کردن اهداف خود با سوء استفاده از همه امکانات هستند و بر اين اساس اگر سايتي بخواهد روشنگري کند، با آن برخورد مي‌کنند.

عضو هيات رئيسه فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس، با بيان اينکه در دنياي مجازي هيچ‌ چيزي قابل فيلتر شدن و پنهان شدن نيست، گفت: من فيلم منتشر شده در اين سايت را از طريق جوانان در نقاط روستايي و حوزه انتخابيه خود ديدم و اين اقدامات بيهوده است و بايد به جاي فيلتر کردن صراط با فتنه گران قم برخورد شود که اين خواست رهبري معظم و مردم است.

نماينده اسدآباد تاکيد کرد اين قبيل رفتار‌هاي حذفي به صلاح نظام و مردم نيست.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: