آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 23 اسفند ماه 1391 = 13-03 2013

باند احمدی نژاد: چه فرقی بین فاضل لاریجانی و دیگران است؟

نسبت به جرمی که در هیچ کجا اثبات نشده و به دادگاه هم نرفته خلاف شرع و اخلاق و قانون و حقوق اساسی ملت نیست؟ چه تفاوتی میان آقای فاضل لاریجانی و آقایان لنکرانی، ذوالنور، روانبخش و رسایی و جلالی وجود دارد؟!

دبیر ستاد برگزاری سلسله نشست های بصیرت قم ضمن پاسخ به حرکت زشت و زننده رسانه های حامی شهردار تهران که کاملا مخالف فرمایشات صریح مقام معظم رهبری می باشد، از حق شکایت خود نسبت به سازندگان این فیلم و منتشر کنندگان آن خبر داد و اعلام کرد: ستاد بصیرت ضمن محکوم نمودن مجدد ماجرای اهانت در شبستان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از مسئولین امر انتظار دارد جو عمومی نارضایتی مردم از یکشنبه سیاه را به عنوان زمینه ساز این ماجرا از نظر دور ندارند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، اخیرا حامیان رسانه ای محمدباقر قالیباف در یک حرکت خلاف شرع و قانون نه تنها فرمایشات صریح مقام معظم رهبری را در کمتر از یک ماه زیر پا گذاشتند بلکه نشان دادند برای رسیدن به قدرت حاضرند به هر دروغ و مطلب سخیفی متوسل شوند و راهی را بروند که اخیرا ولی امر مسلمین آنرا کاملا خلاف شرع و قانون و موجب تضییع حقوق مردم معرفی کرد.

گفتنی است؛ ولی امر مسلمین صریحا همگان را از اتهام زنی به دیگران قبل از اثبات در مراجع قضایی بر حذر داشتند و اعلام نمودند که " رئيس يك قوه به استناد يك اتهامِ ثابت نشده و مطرح نشده‌اى در دادگاه، دو قوه‌ى ديگر را متهم كرد؛ اين كار بدى بود، اين كار نامناسبى بود؛ اينجور كارها، هم خلاف شرع است، هم خلاف قانون است، هم خلاف اخلاق است، هم تضييع حقوق اساسى مردم است. "

این جریان با انتشار فیلمی که توسط یک مجموعه کاملا مشخص و با هدف خاص تولید شده بود سعی کرد حوادث قم را به سلسله نشست های بصیرت مسجد اهل بیت (علیهم الاسلام) در این شهر نسبت دهند!

دبیر ستاد برگزاری سلسله نشست های بصیرت قم ضمن پاسخ به این حرکت زشت و زننده رسانه های حامی شهردار تهران که کاملا مخالف فرمایشات صریح مقام معظم رهبری می باشد، از حق شکایت خود نسبت به سازندگان این فیلم و منتشر کنندگان آن خبر داد.

متن جوابیه ستاد برگزاری سلسله نشست های بصیرت بدین شرح می باشد:

اخیرا یک سایت خبری فیلمی را منتشر کرده است که در آن سلسله نشست های بصیرت که توسط ستاد بصیرت قم انجام می شود را زیر سؤال برده و به نحوی سعی کرده است که اعضای ستاد بصیرت و سخنرانان این نشست ها را در اتفاق زشت 22 بهمن سهیم بداند بلکه عامل اصلی معرفی کند! در باره اقدام این سایت ، تذکر نکاتی چند لازم است:

1. ظاهرا مبنای این سایت در پخش این فیلم سخنان مقام معظم رهبری است. ستاد بصیرت ضمن لبیک به اجرای دقیق رهنمود های مقام معظم رهبری در همه امور و عزم راسخ در ادامه جلسات بصیرت افزایی اعلام می دارد که حزب اللهی واقعی کسی است که به همه سخنان امام و رهبر خویش التزام داشته باشد و از مصداق شدن آیه "نؤمن ببعض و نکفر ببعض " بپرهیزد. آیا حضرت آقا در همین سخنرانی از پخش فیلم تایید نشده و در دادگاه اثبات نشده توسط رییس جمهور اظهار ناراحتی نکردند و نفرمودند که این گونه کارها خلاف شرع و قانون و خلاف حقوق اساسی ملت است؟ آیا ساخت فیلم برای چهره های مطرح کشور که در عرصه های حساس فتنه، عمار گونه به دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری پرداختند و اتهام به مجموعه ای که طی سه سال گذشته بیش از 50 نشست بصیرتی برگزار کرده است نسبت به جرمی که در هیچ کجا اثبات نشده و به دادگاه هم نرفته خلاف شرع و اخلاق و قانون و حقوق اساسی ملت نیست؟ چه تفاوتی میان آقای فاضل لاریجانی و آقایان لنکرانی، ذو النور، روانبخش و رسایی و جلالی وجود دارد؟!

2. ستاد بصیرت علاوه بر نشست های پی در پی سعی کرده است که هر سال در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز نشست های ویژه برگزار کند امسال نیز همانند سال های گذشته از چهره های معروف و بصیرت بخش کشوری دعوت به عمل آورد که بعضا پذیرفتند و برخی به دلایل و مشکلاتی که داشتند نتوانستند بپذیرند این افراد عبارت بودند از آقایان دکتر ولایتی، دکتر حداد عادل، حسین شریعتمداری، و برخی دیگر که نتوانستند بپذیرند ولی افرادی مانند دکتر لنکرانی، صفار هرندی، دکتر مهدی محمدی، دکتر آقا تهرانی ، رسایی و جلالی دعوت ما را پذیرفتند ولی به دلیل سفر دکتر مهدی محمدی به خارج از کشور از فیض ایشان محروم شدیم و به جای ایشان از آقای روان بخش دعئت به عمل آمد. بنابر این، نشست های بصیرت، ارتباطی به هیچ تشکلی نداشته است که فیلم ساخته شده با هدف تخریب جبهه پایداری، فعالیت های این ستاد را زیر سوال برده است.

3. با توجه به این که شرکت کنندگان در نشست های بصیرت را نوعا افراد حزب الهی و دغدغه مند نسبت به انقلاب تشکیل می دهند حضور پرشور آن ها در راهپیمایی 22 بهمن بسیار طبیعی است و چیزی را اثبات نمی کند. پرسش اساسی این است که حضور چند تن از افراد حاضر در نشست بصیرت در شبستان چه چیزی را اثبات می کند؟ جا داشته است که همه افراد حاضر در نشست بصیرت در راهپیمایی و سخنرانی حضور داشته باشند اگر نیروهای حزب اللهی در مراسم 22 بهمن شرکت نکنند چه کسانی باید شرکت کنند؟

در نشست های بصیرت صدها نفر شرکت می کردند و در شبستان نیز هزاران نفر حضور داشته اند. آیا نشان دادن ناشیانه تعدادی در حد 10 نفر چهره مشترک دو جلسه به معنای نقش داشتن ستاد بصیرت و سخنرانان این نشست ها و افراد شرکت کننده در حادثه 22بهمن است ؟ عجب مغالطه ای!! حدس زده می شود اگر فیلم شرکت کنندگان در هر مجلس مشابهی در قم را با فیلم حضار در شبستان تطبیق دهند افرادی مشترک را بیابند. آیا می توان گفت آن ها هم دخالت داشته اند؟ بی تردید در میان جمعیت هزاران نفره شبستان چهره هایی از روحانیون و طلاب، معلمان و فرهنگیان ، سپاه و بسیج و اصناف و بازاریان و... وجود داشته اند آیا با این منطق می توان حوزه علمیه و آموزش و پرورش و اصناف و دیگر اقشار را در این اتفاق مقصر دانست و برای آن ها فیلم ساخت؟

4. قرار دادن تصویر سازنده فیلم " ظهور بسیار نزدیک است" در این فیلم از جلوه های سخیف آن فیلم به اصطلاح مستند است! البته در منطق سازندگان این فیلم بعید نیست که تصویر نشسته وی در شبستان ، هر چند در نشست بصیرت نباشد دلیل همفکری ستاد بصیرت تلقی شود!!

5 . در یکی از تصاویر منتشر شده پلاکاردی در شبستان دیده می شود که روی آن شعار بنر آن سایت خبری نوشته شده است " ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم ". آیا اجازه می دهید بر اساس منطق شما این احتمال را مطرح کنیم که اداره کنندگان آن سایت در ماجرای 22 بهمن قم نقش داشته اند؟!

6. ستاد بصیرت ضمن محکوم نمودن مجدد ماجرای اهانت در شبستان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از مسئولین امر انتظار دارد جو عمومی نارضایتی مردم از یکشنبه سیاه را به عنوان زمینه ساز این ماجرا از نظر دور ندارند.

7. در پایان اعلام می کنیم ستاد بصیرت حق شکایت خود را نسبت به سازندگان فیلم و آن سایت خبری که آن را پخش کرده است محفوظ می داند.

دبیر ستاد برگزاری سلسله نشست های بصیرت قم، مسجد اهل البیت،
حسین خلج



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: